hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 فردا به گیم پس اضافه می‌شود

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 فردا به گیم پس اضافه می‌شود

مایکروسافت لحظاتی پیش رسما اعلام کرد که بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 فردا به سرویس گیم پس اضافه می‌شود.

مایکروسافت فردا بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 را به سرویس محبوب خود می‌آورد. این اولین‌باری است که یک بازی از سری Call of Duty روی گیم پس قرار می‌گیرد. جالب خواهد بود اگر بدانید بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 دارای محتوای انحصاری برای پلی استیشن است؛ اما سازنده آن هم‌اکنون تحت مالکیت مایکروسافت قرار دارد.

Call of Duty: Modern Warfare 3 جدیدترین نسخه از مجموعه خود به حساب می‌آید. این بازی در تاریخ ۲۴ ژوئیه (۳ مرداد) برای سطوح کنسول، پی‌سی و آلتیمیت در دسترس خواهد بود. چند هفته پیش مایکروسافت قیمت سرویس اشتراکی خود را افزایش داد و بسیاری بر این باور بودند که در آینده نزدیک سری Call of Duty به این سرویس راه خواهد یافت.

قیمت سطح آلتیمیت در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) به ۱۹.۹۹ دلار در ماه افزایش می‌یابد که سه دلار نسبت به قیمت فعلی بیشتر است. قیمت سطح پی‌سی نیز به ۱۱.۹۹ دلار در ماه می‌رسد. مایکروسافت هم‌اکنون در حال آماده‌سازی سطح استاندارد است که شامل بازی‌های روز اول نمی‌شود؛ اما اجازه دسترسی به بازی‌های آنلاین را خواهد داد.

مایکروسافت همچنین در نظر دارد تا بازی Call of Duty: Black Ops 6 را در اواخر سال جاری میلادی و از روز اول در سرویس اشتراکی خود قرار دهد. مشترکین سطوح کنسول، آلتیمیت و پی‌سی به بازی Call of Duty: Black Ops 6 دسترسی خواهند داشت. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-370111

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد