درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 352228 | 01 مرداد 1403 ساعت 19:59

آخرین قاب از دولت سیزدهم

محمد مهدی رحیمی مدیر کل روابط عمومی ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار عکس یادگاری کابینه سیزدهم نوشت: بالاخره دولت سیزدهم را در یک قاب یادگاری جمع کردیم، اما ثبت این عکس شیرین نبود جای خالی شهید جمهور با هیچ چیز پر نمی‌شود، همینطور وزیرخارجه پرتلاش.
آخرین قاب از دولت سیزدهم


اعضای دولت سیزدهم در روز‌های پایانی این دولت عکس یادگاری گرفتند.

محمد مهدی رحیمی مدیر کل روابط عمومی ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار عکس یادگاری کابینه سیزدهم نوشت: بالاخره دولت سیزدهم را در یک قاب یادگاری جمع کردیم، اما ثبت این عکس شیرین نبود جای خالی شهید جمهور با هیچ چیز پر نمی‌شود، همینطور وزیرخارجه پرتلاش.

این دفتر روبه پایان است، اما به فرموده رهبرانقلاب"اثرگذاری اقدامات زیربنایی دولت در زندگی مردم نیاز به گذشت زمان دارد" تاریخ بهترین قاضی است.

آخرین قاب از دولت سیزدهم

منبع: fararu-756610



عکس خوانده نمی‌شود