hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > آپدیت جدید بازی No Man’s Sky به پلی استیشن ۵ پرو اشاره دارد

آپدیت جدید بازی No Man’s Sky به پلی استیشن ۵ پرو اشاره دارد

جدیدترین به‌روزرسانی No Man’s Sky حاوی اطلاعاتی است که ظاهرا به نسخه پلی استیشن ۵ پرو این بازی اختصاص دارد.

آپدیت جدید بازی No Mans Sky با نام Worlds Part 1 اخیرا منتشر شده است. تمرکز این به‌روزرسانی روی بازسازی عظیم سیارات، اضافه کردن موجودات جدید و موارد دیگر است؛ اما به‌نظر می‌رسد که اطلاعات مخفی شده در آن به نسخه پلی استیشن ۵ پرو اشاره دارد.

دیتاماینری با نام کاربری Bomber_t در شبکه اجتماعی ایکس گزارش کرده است که به‌روزرسانی اخیر بازی No Mans Sky دارای یک پیش‌تنظیم گرافیکی است که به پروژه Trinity مربوط می‌شود. طبق افشاگری‌های قبلی می‌دانیم که Trinity درواقع اسم رمز پلی استیشن ۵ پرو است.

تنظیمات گرافیکی No Man’s Sky برای پلی استیشن ۵

تنظیمات گرافیکی No Man’s Sky برای پلی استیشن ۵ پرو

براساس اطلاعات مذکور، پیشرفت‌های بصری No Man’s Sky برای پلی استیشن ۵ پرو خیلی چشم‌گیر نخواهد بود. قرار است مقیاس رزولوشن پویا از ۰.۶ به ۰.۸ افزایش یابد که نشان‌دهنده کیفیت متوسط به ​​بالا است. همچنین با اینکه برخی جزئیات مانند کیفیت آب از High به Ultra ارتقا یافته‌اند، اما شاهد تغییرات چشم‌گیری نیستیم و نباید انتظار زیادی از گرافیک بازی داشته باشیم.

شایعات قبلی ادعا می‌کردند که کنسول مورد بحث در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور ۱۴۰۳) عرضه می‌شود؛ اما سونی هنوز به‌طور رسمی از این کنسول رونمایی نکرده است. گزارش‌های اخیر نیز اظهار داشتند که عرضه پلی استیشن ۵ پرو به تعویق نیفتاده است و همچنان قرار است در سال جاری میلادی رونمایی و عرضه شود.

لازم به ذکر است که تمامی اطلاعات فوق شایعه هستند و براساس شواهد موجود به‌دست آمده‌اند؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات رسمی در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-370076

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد