hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی Star Wars Outlaws بیشترین بودجه بازاریابی تاریخ یوبیسافت را دارد

بازی Star Wars Outlaws بیشترین بودجه بازاریابی تاریخ یوبیسافت را دارد

بازی Star Wars Outlaws بیشترین بودجه بازاریابی تاریخ یوبیسافت را به خود اختصاص داده است و انتظار می‌رود عرضه قدرتمندی داشته باشد.

یوبیسافت حساب ویژه‌ای روی Star Wars Outlaws باز کرده است. این بازی در تاریخ ۳۰ اوت ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهم منتشر خواهد شد و چون عبارت «جنگ ستارگان» را در نام خود یدک می‌کشد، انتظار می‌رود مبلغ قابل‌توجه‌ای برای تبلیغات این پروژه صرف شود و شرکت انتظار دارد که بازی به خوبی عمل کند.

ایو گیلموت، مدیرعامل یوبیسافت، در مصاحبه اخیر خود پیش‌بینی جسورانه‌ای را در رابطه با آینده Star Wars Outlaws مطرح کرد. نیک دمپسی از بانک Barclays اعلام کرد که براساس تخمین‌هایش این بازی تقریبا پنج میلیون واحد خواهد فروخت. او از شرکت خواست تا این تخمین را با انتظارات خود مقایسه کند و ایو گیلموت در این‌باره گفت:

«ما به عرضه موفق Star Wars Outlaws ایمان داریم. این بازی یکی از مورد انتظارترین آثار سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود و عملکرد آن منعکس‌کننده احساسات مثبت جامعه خواهد بود. همچنین توجه داشته باشید که ما بزرگ‌ترین کمپین بازاریابی تاریخ یوبیسافت را برای این بازی در نظر گرفته‌ایم.»

همه ما علاقه‌مندیم که بدانیم یوبیسافت چقدر برای بازاریابی Star Wars Outlaws هزینه کرده است و این بازی چه مقدار از هزینه‌های خود را جبران خواهد کرد. اخیرا طرفداران نگرانی‌های خود را در رابطه با گرافیک پایین بازی و افت فریم آن ابراز کردند؛ اما تیم سازنده قول داده است که محصول نهایی کیفیت خیلی بیشتری در مقایسه با پیش‌نمایش‌‎ها خواهد داشت.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ آیا به موفقیت بازی Star Wars Outlaws ایمان دارید؟

منبع: zoomg-370070

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد