hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > دستگیری مرد لاری که همسر و مادرزنش را سوزاند

فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

دستگیری مرد لاری که همسر و مادرزنش را سوزاند

فرمانده انتظامي لارستان گفت: مردی که با آتش زدن منزل و محبوس کردن همسر و مادرزنش، باعث فوت آنان شده بود دستگیر و روانه دادسرا شد.

سرهنگ "سیدمحمد یوسفی" گفت: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسی 110 مبني بر یک فقره آتش سوزی عمدی منزل (منجر به فوت 2 نفر خانم) در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان، بلافاصله بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: در برسی‌های اولیه مشخص شد که مردی 57 ساله به دلیل اختلافات خانوادگی پس از تهیه کردن بنزین، همسر و مادرزن خود(48 و 80 ساله) را در منزل محبوس و خانه را به آتش می‌کشد که متاسفانه منجر به مرگ هر دو آنها می‌شود.

فرمانده انتظامي لارستان ادامه داد: افسران پليس آگاهي با انجام اقدامات فنی از قصد متهم براي فرار از شهرستان با خبر و به صورت نامحسوس متهم را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي لارستان با بیان اینکه همدست قاتل که با وی همکاری داشته نیز دستگیر و متهمین براي سير مراحل قانوني به مراجع قضایي معرفی شدند، تأکيد کرد: پليس با کساني که باعث ايجاد ناامني و تعرض به جان و مال مردم مي‌شوند با قاطعيت برخورد خواهد کرد.

دستگيري اراذل و اوباش متواری و تحت تعقیب در لارستان

وی همچنین گفت:: در پي ارجاع چند فقره پرونده با موضوع تيراندازي به سمت اماکن خصوصي و آتش زدن آن توسط فردی اراذل، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

یوسفی افزود: ماموران این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با انجام اقدامات پلیسی گسترده متهم تحت تعقیب که قريب به ۷ سال متواري بود را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

او گفت: مشارکت در تيراندازي به سمت اماکن خصوصي، آتش سوزي اماکن خصوصي، درگيري و ضرب و جرح و مشارکت در نزاع دسته جمعي، مشارکت در قتل، ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت برای شهروندان و قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم در بین شهروندان در سوابق متهم به چشم می‌خورد.

رئیس پلیس لارستان بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد، گفتد: پلیس با همکاری دستگاه قضایی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه ناامنی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد