hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ۳۴۳ اینداستریز همچنان بازی‌ های Halo را می‌سازد

۳۴۳ اینداستریز همچنان بازی‌ های Halo را می‌سازد

آگهی‌های شغلی اخیر تایید می‌کنند که برخلاف شایعات گذشته، بازی‌های مجموعه Halo هنوز هم توسط استودیوی ۳۴۳ اینداستریز توسعه می‌یابند.

گزارش‌های اخیر ادعا کردند که مایکروسافت دیگر به استودیوی ۳۴۳ اینداستریز اعتماد ندارد و مسئولیت ساخت بازی‌های Halo را به تیم‌های دیگری سپرده است. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که این گزارش‌ها اطلاعات نادرستی داشته‌اند؛ زیرا یک آگهی شغلی که به‌تازگی منتشر شده است، خلاف این را می‌گوید.

در آگهی مورد بحث ذکر شده است که استودیوی ۳۴۳ اینداستریز برای ساخت بازی بعدی Halo نیرو استخدام می‌کند و بیشتر کارهای توسعه در داخل استودیو انجام خواهد شد. طبق این آگهی، ۳۴۳ اینداستریز به‌دنبال یک طراح ارشد صدا است و بخش عمده‌ای از توسعه به‌صورت داخلی انجام می‌شود. بااین‌حال استودیوهای دیگری نیز درگیر پشتیبانی از بازی خواهند بود.

آگهی مذکور اعلام می‌کند که طراحی صدا هم در داخل استودیو و هم ازطریق برون‌سپاری انجام می‌شود. همه‌چیز طبیعی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا توسعه بازی‌های ویدیویی اغلب به قراردادهای برون‌سپاری متکی است. در مجموع ظاهرا گزارش‌های قبلی نادرست بوده‌اند و استودیوی ۳۴۳ اینداستریز با استفاده از این آگهی قصد داشته است به تمامی شایعات خاتمه دهد.

چندی پیش نیز گزارشاتی منتشر شدند مبنی‌بر اینکه اولین نسخه مجموعه Halo به‌همراه چندین نسخه دیگر در حال بازسازی هستند؛ اما هنوز چیزی به‌طور رسمی اعلام یا تکذیب نشده است. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-370004

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد