درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 350876 | 28 تیر 1403 ساعت 15:00

جلالی‌زاده توئیت زد؛ اضافه شدن دو عضو به شورای راهبردی دولت چهاردهم

یک فعال سیاسی اصلاح طلب از اضافه شدن دو عضو جدید به شورای راهبردی دولت چهاردهم، خبر داد.
جلالی‌زاده توئیت زد؛ اضافه شدن دو عضو به شورای راهبردی دولت چهاردهم


جلال جلالی زاده با هشتگ پزشکیان از از اضافه شدن دو عضو جدید به شورای راهبردی دولت چهاردهم نوشت.

وی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در پی اعتراض آقای دکتر رمضان زاده و درخواست این جانب یک نفر کورد به شورای راهبردی اضافه شد و قرار است امروز نیز یک نفر بلوچ اضافه شود.

جلالی‌زاده توئیت زد / اضافه شدن دو عضو جدید به شورای راهبردی دولت چهاردهم؟

منبع: fararu-755201



عکس خوانده نمی‌شود