hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ایزابلا مرسد از شخصیت دینا در فصل دوم سریال The Last of Us می‌گوید

ایزابلا مرسد از شخصیت دینا در فصل دوم سریال The Last of Us می‌گوید

ایزابلا مرسد، بازیگر نقش دینا در مورد شخصیت خود در فصل دوم سریال The Last of Us اظهارنظر کرد.

اوایل سال ۲۰۲۴ بود که ایزابلا مرسد برای ایفای نقش دینا در فصل دوم سریال The Last of Us معرفی شد. شخصیت دینا که اولین‌بار در بازی The Last of Us Part II و توسط شانون وودوارد به طرفداران معرفی شد، در ابتدای بازی و درکنار الی در جامعه جکسون زندگی می‌کند و رابطه نزدیکی با الی دارد.

مرسد که علاوه‌براین، در فیلم سوپرمن نیز نقش هاوک‌گرل را برعهده دارد، در مصاحبه با Total Film در اینباره می‌گوید: «نقش دینا در فصل دوم سریال Last of Us به‌نوعی نور امیدی در زندگی و دنیای الی است و من فکر می‌کنم که همه روی این مسئله توافق داریم. چراکه در بازی لست آف آس نیز به همین شکل است و او واقعاً تنها کسی است که به‌نوعی یک پایان‌بندی مناسب را برای خود دارد. سایر شخصیت‌ها یا به طریقی خراب می‌شوند یا می‌میرند.»

او در ادامه اضافه کرد: «من بیش از هرچیزی دوست دارم که در زندگی خود هم یک نور امید برای مردم باشم. دوست دارم آن‌ها را بخندانم و کاری کنم که بیشتر خودشان را درک کنند. به‌طور کلی دوست دارم کمک دست دیگران باشم. به همین خاطر فکر می‌کنم دینا از نظر شخصیتی خیلی به خودم نزدیک است. فکر می‌‎کنم هردوی ما خیلی احمق هستیم و اگر واقعاً آخرالزمان را تجربه می‌کردم، رفتارم مشابه او بود.»

ایزابلا مرسد در سریال لست آف آس

ایزابلا مرسد سابقه نقش‌آفرینی در فیلم Dora and the Lost City of Gold را دارد و در سال جاری در فیلم Madame Web و فیلم Alien: Romulus حضور داشته است. کریگ مازن و نیل دراکمن، خالقان سریال The Last of Us درباره انتخاب این بازیگر اظهار داشتند: «دینا خونگرم، باهوش، سرکش، بامزه، خطرناک و دوست‌داشتنی است. شما می‌توانید تا ابد دنبال بازیگری بگردید که مظهر چنین خصیصه‌هایی باشد یا بلافاصله به‌سراغ ایزابلا مرسد بروید. بسیار مفتخریم که این هنرپیشه به خانواده ما پیوسته است.»

با اینکه فصل اول سریال لست آو آس داستان نخستین بازی مجموعه را روایت کرد، فصل دوم تمام وقایع The Last of Us Part 2 را پوشش نمی‌دهد و داستان دومین بازی در طول چند فصل روایت می‌شود. نیل دراکمن تأیید کرد که بازیگر نقش الی در سریال با وجود پرش زمانی بین دو بازی مجموعه تغییر نمی‌کند. شبکه HBO اخیرا اعلام کرد که یانگ مازینو نقش جسی و کیتلین دیور نقش ابی را در فصل دوم The Last of Us بازی می‌کنند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: zoomg-369952

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد