hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی Dave The Diver در راه گیم پس است

بازی Dave The Diver در راه گیم پس است

گزارش جدیدی به احتمال اضافه شدن بازی Dave the Diver به سرویس ایکس باکس گیم پس اشاره دارد.

شرکت مایکروسافت اخیرا اعلام کرد به‌زودی اعلامیه‌های مهمی درباره سرویس گیم پس و بازی‌های آینده آن را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد. حال بسیاری حدس می‌زنند این اعلامیه می‌تواند مربوط‌به اضافه شدن Call of Duty: Modern Warfare 3 به‌همراه سایر بازی‌های محبوب اکتیویژن بلیزارد به سرویس گیم پس باشد. علاوه‌براین افشاگری تازه‌ای نشان می‌دهد مشترکین گیم پس می‌توانند درکنار Modern Warfare 3 منتظر بازی Dave the Diver هم باشند.

طبق گزارش جدید از منبع داخلی شناخته شده ایکس باکس، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در اواخر همین ماه به سرویس گیم پس اضافه خواهد شد و همراه‌با آن بازی ماجراجویی تک‌نفره و نقش‌آفرینی Dave the Diver در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد.

بررسی بازی DAVE THE DIVER، محصول شرکت Mintrocket

باید توجه داشت که بازی Dave the Diver نسبت به زمان عرضه اولیه خود محبوبیت زیادی بین بازیکن‌ها کسب کرده و جوایز مختلفی را به‌دست آورده است؛ بنابراین اضافه شدن این بازی به سرویس گیم‌ پس می‌تواند اقدامی مهم از سوی ایکس باکس باشد. همچنین این بازی اخیرا ازطریق سرویس پلی استیشن پلاس در دسترس بازیکن‌های پلی استیشن 5 قرار گرفته است.

بازی Dave the Diver در سبک شبیه‌ساز مدیریت، ماجراجویی و نقش‌آفرینی توسعه یافته است و بازیکن‌ها را برای کاوش به اعماق دریا می‌فرستد. بازیکن‌ها با جست‌وجو در اعماق اقیانوس می‌توانند گنج‌ها و اسرار مختلفی را کشف کنند. همچنین امکان پیدا کردن تجهیزات و ارتقای آن‌ها وجود دارد. وظیفه بازیکن‌ها در طول روز شامل ماهیگیری و کاوش اعماق دریا است و در شب باید رستوران سوشی خود را مدیریت کنند.

منبع: zoomg-369955

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد