hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > عملیات جستجو امیر حمزه فولادی کودک ۹ ساله به کجا رسید؟

عملیات جستجو امیر حمزه فولادی کودک ۹ ساله به کجا رسید؟

در چند روز اخیر ۲ بالگرد و دو گروه تجسس آنست ansat (سگ‌های آموزش دیده) برای جستجوی امیرحمزه کودک مفقود شده نیکشهری به منطقه اعزام شده است. در این مدت ۵ سورتی پرواز در منطقه انجام شده است، اما هنوز هیچ اثری از این کودک ۹ساله در منطقه یافت نشده است.

نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، راسک و بخش‌های بنت، لاشار، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی گفت: با گذشت بیش از ۹ روز و با وجود انجام گشت‌های پروازی و تجسس با سگ‌های مخصوص جستجو، هنوز هم از امیرحمزه فولادی کودک ۹ساله گمشده روستای کهیری بخش آهوران نیکشهر خبری نیست.

به گزارش ایسنا، رحمدل بامری افزود: در چند روز اخیر ۲ بالگرد و دو گروه تجسس آنست ansat (سگهای آموزش دیده) برای جستجوی امیرحمزه کودک مفقود شده نیکشهری به منطقه اعزام شده است.

وی افزود: در این مدت ۵ سورتی پرواز در منطقه انجام شده است اما هنوز هیچ اثری از این کودک ۹ساله در منطقه یافت نشده است.

وی ادامه داد: از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نخواهیم کرد و جستجو تا یافتن این کودک خردسال در شرایط سخت و گرمای طاقت فرسا در مناطق کوهستانی و صعب العبور آهوران ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، راسک و بخش‌های بنت، لاشار، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی از مردم خواست دعا کنند تا این کودک زنده پیدا شود و دل مردم و به ویژه خانواده محترم ایشان خوشحال شوند.

منبع: fararu-754672

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد