hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بتای بازی Call of Duty: Black Ops 6 چه زمانی آغاز می‌شود؟

بتای بازی Call of Duty: Black Ops 6 چه زمانی آغاز می‌شود؟

تاریخ برگزاری بتای Call of Duty: Black Ops 6 مشخص شده است و در این مطلب به ارائه جزئیات آن خواهیم پرداخت. لطفاً با ما همراه باشید.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) منتشر می‌شود؛ اما بازیکنان به‌لطف نسخه بتا می‌توانند چند روز زودتر به بخش چندنفره آن دسترسی داشته باشند. اکتیویژن تاریخ شروع نسخه بتا را در اولین قسمت از پادکست رسمی Call of Duty اعلام کرد.

بتای Black Ops 6 دو هفته ادامه خواهد داشت. هفته اول برای کسانی است که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند و از تاریخ ۳۰ اوت تا ۴ سپتامبر (۹ الی ۱۴ شهریور) طول خواهد کشید. هفته دوم نیز شامل یک بتای عمومی است که از تاریخ ۶ تا ۹ سپتامبر (۱۶ الی ۱۹ شهریور) ادامه خواهد یافت.

برخلاف سال‌های گذشته، این اولین‌باری است که بتای یک بازی از سری Call of Duty برای همه پلتفرم‌ها در یک زمان منتشر می‌شود. بتای خصوصی و عمومی این بازی برای تمام پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود که شامل پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی می‌شود.

بازی Black Ops 6 دارای مکانیک جدیدی به نام حرکت همه‌جانبه است که به بازیکنان امکان می‌دهد در هر جهتی دویده، شیرجه‌زده و بلغزند؛ بنابراین دوره بتا فرصتی عالی برای آشنایی با این مکانیک خواهد بود. جزئیات بیشتر هنوز اعلام نشده است؛ اما بتای بازی‌های Call of Duty معمولا شامل مجموعه محدودی از اسلحه‌ها و نمونه‌ای از نقشه‌ها خواهد بود.

جزئیات کامل این بازی در رویداد بعدی Call of Duty که در تاریخ ۲۸ اوت ۲۰۲۴ (۷ شهریور ۱۴۰۳) برگزار می‌شود، ارائه خواهد شد؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-369905

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد