hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > درخواست بایدن از مردم آمریکا: ما اختلافاتمان را پای صندوق رأی حل می‌کنیم نه با گلوله

درخواست بایدن از مردم آمریکا: ما اختلافاتمان را پای صندوق رأی حل می‌کنیم نه با گلوله

رییس جمهور دمکرات آمریکا در یک سخنرانی برای مردم کشور در کاخ سفید از آنها خواست قدری آرام باشند چرا که همه با هم همسایه هستند.

به گزارش شبکه شرق، رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنانی خطاب به مردم آمریکا که از اتاق بیضی کاخ سفید صورت گرفت، درباره حادثه تیراندازی در گردهمایی انتخاباتی کاندیدای جمهوری‌خواه در ایالت پنسیلوانیا صحبت کرد. 

«جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنانی خطاب به مردم آمریکا که از اتاق بیضی کاخ سفید صورت گرفت، درباره حادثه تیراندازی در گردهمایی انتخاباتی «دونالد ترامپ» کاندیدای جمهوری‌خواه در ایالت پنسیلوانیا صحبت کرد. 

این اظهارات که در قالب یک سخنرانی مستقیم تلویزیونی صورت گرفت، سومین اظهارنظر عمومی بایدن از زمان سوء قصد به ترامپ بوده است. 

بایدن با بیان این‌که می‌خواهد درباره لزوم «کاهش دما» در عرصه سیاست صحبت کند، گفت که به‌رغم وجود اختلاف‌نظر میان سیاستمداران آمریکایی، آنها دشمن یکدیگر نیستند بلکه دوست و همکار بوده و از همه مهمتر، هموطن آمریکایی هستند. 

وی با اشاره به این حادثه تیراندازی گفت که خوشبختانه ترامپ جراحت ترامپ شدید نیست و پس از حمله با وی صحبت کرده است.

بایدن افزود که ما نمی‌توانیم و نباید در این مسیر خشونت وارد شویم چرا که پیش‌تر، آن را در تاریخ آمریکا تجربه کردیم و خشونت هیچ‌وقت راه‌حل نیست.

وی با بیان این‌که در آمریکا جایی برای این نوع خشونت یا هر خشونتی وجود ندارد، گفت: «هرگز. تمام. هیچ استنثنائی نیست».

بایدن با اشاره به برگزاری گردهمایی ملی حزب جمهوری‌خواه که از امروز -دوشنبه- در میلواکی آغاز می‌شود، گفت که اعضای این حزب از کارنامه‌ وی انتقاد خواهند کرد و او هم برای دفاع از عملکرد خود در سفرهای پیش رو سخنرانی خواهد کرد. 

وی گفت که میدان دموکراسی عرصه انتخابات است و افزود:‌ «در آمریکا به اختلافات‌مان از طریق صندوق رأی پایان می‌دهیم نه با گلوله».

بایدن تأکید کرد که تغییر باید توسط مردم ایجاد شود نه توسط سوء قصد‌کنندگان.

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه به اهمیت انتخابات پیش رو در این کشور اشاره کرد و گفت که با تمام وجود اعتقاد دارد که انتخاب مردم آمریکا برای چندین دهه، آینده این  کشور و حتی جهان را شکل خواهد داد. 

 

 

منبع: sharghdaily-937167

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد