hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سریال Presumed Innocent برای فصل دوم تمدید شد

سریال Presumed Innocent برای فصل دوم تمدید شد

اپل به‌طور رسمی از تمدید سریال Presumed Innocent برای فصل دوم خبر داده است، اما بازگشت جیک جیلنهال اکنون مشخص نیست.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از سریال‌های محبوب و تحسین شده سال برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. به نقل از ورایتی، شبکه اپل تی وی پلاس رسما اعلام کرد که سریال Presumed Innocent برای فصل دوم تمدید شده است. پخش سریال بی گناه فرضی از ماه گذشته آغاز شد و حالا به شکل رسمی برای ساخت فصل دوم آن چراغ سبز گرفته است. فصل جدید سریال روی یک پرونده تازه تمرکز خواهد کرد.

بااین‌حال ورایتی می‌گوید که اکنون بازگشت جیک جیلنهال در نقش راستی سبیچ در فصل دوم این سریال مشخص نیست و بازگشت او ظاهرا به اتفاقات پایانی فصل اول سریال بستگی دارد. همچنین سریال Presumed Innocent در ابتدا یک مینی‌سریال بوده است که اکنون به یک سریال چند فصل تبدیل خواهد شد. سریال بی گناه فرضی اقتباسی از رمانی به همین نام اثر اسکات تارو است که داستان یکی از کارکنان دفتر دادستانی شیکاگو را دنبال می‌کند که مظنون به قتل یکی از همکارانش شده است.

جیک جیلنهال در نقش یک دادستان در سریال Presumed Innocent

جیک جیلنهال، روث نگا، بیل کمپ، الیزابت مارول، رناته رینس‌وه، پیتر سارسگارد، او.تی. فاگبنلی، چیس اینفینیتی، لی‌لی ریب، نانا منساه، کینگستون رومی ساوت‌ویک و متیو الن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Presumed Innocent حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید ای کلی وظیفه ساخت این سریال درام حقوقی را بر عهده دارد که انتظار می‌رود برای ساخت فصل دوم سریال بی‌گناه فرضی نیز بازگردد.

فصل اول سریال Presumed Innocent در ۸ قسمت تولید شده است که ۲ قسمت باقی‌مانده فصل اول طی چهارشنبه هفته جاری و چهارشنبه هفته آینده از اپل تی‌وی‌ پلاس پخش خواهند شد که انتظار می‌رود فصل دوم نیز دارای ۸ قسمت باشد.

منبع: zoomg-369874

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد