hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تصاویر بازی Stalker 2؛ کاوش در دنیای آخرالزمانی

تصاویر بازی Stalker 2؛ کاوش در دنیای آخرالزمانی

استودیو GSC Game World تصاویر جدیدی از S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl را برای نمایش دنیای آخرالزمانی بازی منتشر کرد.

زمان زیادی تا انتشار S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl باقی نمانده است و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو GSC Game World تصاویر جدیدی از این بازی را منتشر کرده است. بیشتر این تصاویر نگاهی به محیط‌های آخرالزمانی استالکر ۲ دارند و برخی از آن‌ها سلاح‌های بازی را به نمایش در می‌آورند.

محیط حیرت‌انگیز S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

سلاح بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl با ترکیب یک داستان چند شاخه با عناصر ترسناک، شوتر اول-شخص و Immersive Sim یک تجربه بقامحور هیجان‌انگیز را تقدیم طرفدارها خواهد کرد. در این بازی موجودات جهش‌یافته در مناطق گوناگون پرسه می‌زنند و گروه‌های مختلف دشمنان برای تصاحب منابع کمیاب با یکدیگر درگیر می‌شوند.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl که با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه یافته است، بیش از ۳۰ سلاح گرم و امکان شخصی‌سازی گسترده را در اختیار می‌گذارد. درحال‌حاضر امکان پیش‌خرید استالکر ۲ برای بازیکن‌ها فراهم شده است. این بازی پس از تأخیرهای فراوان نهایتا در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) روانه بازار می‌شود.

منبع: zoomg-369866

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد