hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > جدیدترین سریال کره‌ای شبکه تماشا؛ از «کارآگاه سایه» چه می‌دانیم؟

جدیدترین سریال کره‌ای شبکه تماشا؛ از «کارآگاه سایه» چه می‌دانیم؟

«کارآگاه سایه» (Shadow Detective) جدیدترین سریال کره‌ای است که قرار است پخش آن به زودی از شبکۀ تماشا آغاز شود. در اینجا با داستان این سریال و اصلی‌ترین بازیگران آن آشنا می‌شوید.

فرادید| «کارآگاه سایه» یک سریال معمایی، جنایی و مهیج است که در سال‌های 2022 و 2023 در دو فصل 8 قسمتی توسط شبکه دیزنی‌پلاس تهیه شد.

به گزارش فرادید؛ مجموعه‌ای از بازیگران باتجربۀ کره‌ای در این سریال در کنار هم قرار گرفته‌اند؛ بازیگرانی که به خوبی توانسته‌اند روابط آمیخته با تردید و تنش میان شخصیت‌ها را تجسم ببخشند و یک فضای سرشار از معما و هیجان را پدید بیاورند.

داستان سریال

شخصیت اصلی این سریال کیم تِک‌راک (با بازی لی سونگ-مین) است؛ یک کارآگاه باتجربه با کارنامه‌ای درخشان که قرار است به زودی بازنشسته شود. در همین حال کوک جین-هان (با بازی جین گو) نیز به تازگی به عنوان رئیس تیم تحقیقات به کلانتری محل کار تک‌راک منتقل شده است.

photo1574462

ماجرای اصلی سریال از جایی آغاز می‌شود که یک روز کیم تک‌راک تماس تلفنی مشکوکی دریافت می‌کند. تماس گیرنده خود را دوست قدیمی او معرفی می‌کند و اینگونه است که تماس‌های تلفنی مرموز شروع می‌شوند. در یکی از این تماس‌ها، فرد مرموز به کیم تک‌راک اعتراف می‌کند که یکی از همکارانش به اسم وو هیون-سوک را کشته است.

اما روند اتفاقات طوری است که باعث می‌شود خود کیم تک‌راک به مظنون اصلی قتل وو هیون-سوک تبدیل شود. در ابتدا، کوک جین-هان نیز به کیم ته-راک مظنون می‌شود، اما به تدریج به بی‌گناهی او اعتماد می‌کند. در ادامه آن‌ها به کمک کارآگاهان لی سونگ-آ (با بازی کیونگ سو-جین) و سون کیونگ-چان (با بازی لی هاک-جو) جستجویی را برای شناسایی مرد مرموز آغاز می‌کنند.

معرفی بازیگران

لی سونگ مین، بازیگر 55 سالۀ کره‌ای است که به ویژه به خاطر بازی درخشانش در نقش‌های مکمل در فیلم‌ها و سریال‌هایی مثل «شکسته» (2014) و «تولد دوباره در خانوادۀ پولدار» (2022) شناخته شده است. سونگ مین در سال 2019 جایزۀ بهترین بازیگر مرد را از جشنوارۀ معتبر بکسانگ دریافت کرد.

photo1569590

جین گو بازیگر 43 ساله‌ای است که در فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند «مادر» (2009) و «نسل خورشید» (2016) ایفای نقش کرده است. او به خاطر بازی در فیلم «مادر» برندۀ جایزۀ بهترین بازیگر نقش مکمل در جشنواره‌های «ناقوس بزرگ» و «اژدهای آبی» شد.

5

جونگ جین یونگ دیگر بازیگر این سریال است که نقش رئیس ادارۀ پلیس را ایفا می‌کند. جین یونگ برای مخاطبان ایرانی سریال‌های کره‌ای چهرۀ شناخته‌شده‌تری است زیرا در سریال «امپراتور بادها» بازی در نقش امپراتور یوری را به عهده داشت. جین یونگ در سریال «دونگ‌یی» نیز حضور داشت و نقش «فرمانده سئو» را بازی می‌کرد.

photo1569589

کیونگ سو جین اصلی‌ترین بازیگر زن این سریال است. سو جین 36 ساله به خاطر بازی در سریال‌هایی همچون «مرد استوایی»، «بادی که در آن زمستان وزید» و «کوسه» شناخته شده است.

منبع: faradeed-197068

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد