hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > منتظر یک بازی ترسناک از نینتندو باشید

منتظر یک بازی ترسناک از نینتندو باشید

نینتندو با انتشار چندین تیزر از احتمال ساخت و عرضه یک بازی ترسناک خبر می‌دهد.

کنسول نینتندو سوییچ با اینکه هشتمین سال از عمر خود را سپری می‌کند اما همچنان فهرست خوبی از بازی‌های انحصاری دارد که توجه طرفداران را جلب کند. بازی‌هایی مثل The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom، متروید پرایم، ماریو و لوئیجی و سوپر ماریو تنها بخشی از این فهرست هستند، اما همچنان بازی‌های بیشتری در آینده قرار است برای آن عرضه شود. نینتندو بدون هیچ خبری به‌تازگی تیزرهایی در قالب عکس و ویدیو در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند که احتمالا خبر از یک بازی ترسناک دارد.

در ویدیوی مختصری که در یوتیوب این شرکت منتشر شده است، می‌توانیم تصویری شبیه به تصاویر گرفته شده در صحنه جرم می‌بینیم که مردی را با یک بارانی خاکستری و یک پاکت کاغذی روی سر نشان می‌دهد که تصویر دو چشم و یک لبخند مرموز روی آن چاپ شده است. چند متن در انتهای این ویدیو با نور فلش به نمایش در می‌آید که کلمه Smiling Man (مرد خندان) را شکل می‌دهد.

پست نینتندو در شبکه اجتماعی ایکس با کپشن امیو کیست nintendo post on x with caption who is emio

تصویر دیگری در شبکه اجتماعی X نینتندو منتشر شده که با کپشن مختصر «WhoIsEmio» منتشر شده و نوری مرموز روی یک دیوار خالی را به نمایش می‌گذارد. به‌نظر می‌آید Emio نام همین مرد خندان مرموز باشد. این بازی همچنین یک صفحه رسمی در وبسایت نینتندو دارد و در نسخه اروپایی تیزرهای آن مشخص است که رده سنی آن بالای ۱۸ سال در نظر گرفته شده است که می‌تواند ماهیت ترسناک آن را مشخص کند.

اینکه این بازی چیست یا چه زمانی توسط نینتندو معرفی می‌شود، هنوز مشخص نیست اما می‌توان گفت که توانسته است به‌خوبی نظر طرفداران و رسانه‌ها را به خود جلب کند.

منبع: zoomg-369779

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد