hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > باندل جدید کارت گرافیک انویدیا دارای بازی Black Myth: Wukong است

باندل جدید کارت گرافیک انویدیا دارای بازی Black Myth: Wukong است

شرکت NVIDIA اعلام کرد که یک باندل کارت گرافیک از کارت‌های سری RTX را با بازی Black Myth: Wukong عرضه می‌کند که مناسب افرادی است که هم نیاز به یک کارت گرافیک جدید دارند و هم دوست دارند این بازی جذاب را تجربه کنند.

این غول تولیدکننده کارت‌های گرافیک گفته که کارت‌های سری ۴۰ این برند، از آن جایی که تجربه کامل از قابلیت رهگیری پرتو و DLSS را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند، بهترین راه برای تجربه بازی بلک میث: ووکانگ هستند. این همکاری با استودیو سازنده این بازی یعنی استودیو Game Science صورت گرفته و فهرست کارت‌هایی که با این باندل قرار است عرضه شوند از قرار زیر است:

  • GeForce RTX 4090
  • 4080 SUPER
  • 4080
  • 4070 Ti SUPER
  • 4070 Ti
  • 4070 SUPER
  • تمام کارت‌های خانواده 4070 برای کامپیوترها
  • لپ‌تاپ‌هایی که کارت گرافیک GeForce RTX 4090، RTX 4080 یا RTX 4070 دارند

عنوان بلک میث: ووکانگ یک بازی در سبک اکشن و نقش آفرینی است که ریشه در اسطوره‌شناسی چین دارد. روایت آن براساس یکی از چهار رمان بزرگ و کلاسیک از ادبیات چینی است. شما باید به عنوان کسی که مقدر شده است به دل چالش‌ها و شگفتی‌های این مسیر بزنید تا پرده از اسرار یک اسطوره پرشکوه از گذشته بردارید.

کاراکتر بازی Black Myth: Wukong

قدم به سرزمینی مملو از عجایب و کشفیات اسطوره‌شناسی باستانی چین بگذارید. به عنوان کسی که سرنوشت آن را انتخاب کرده است، در جریانی از اتفاقات نفس‌گیر و مناظر متمایز این قصه کلاسیک رفت و آمد کنید و این حماسه ماجراجویانه را به سبک خود از نو بسرایید.

در صورتی که یکی از این کارت‌های گرافیکی باندل شده با این بازی را بخرید، ایمیلی برای شما ارسال می‌شود که در آن مراحل اضافه کردن بازی بلک میث به کتابخانه استیم خود را شرح داده است.

انویدیا پیش از این نیز عنوان کرده بود که بازی Wuthering Waves نیز قرار است از قابلیت DLSS 3 و قابلیت Reflex نیز به زودی پشتیبانی کند. این بازی در زمان عرضه فقط از قابلیت DLSS 2 پشتیبانی می‌کرد. این شرکت اعلام کرده است که فعال شدن این قابلیت به کارت گرافیک‌های سری GeForce RTX 40اجازه می‌دهد تا نرخ فریم بازی‌ها را افزایش دهند و به بازیکنان نیز کمک کند تا میزان تاخیر سیستم خود را کاهش دهند و گیم پلی بازی‌ها را حتی بیش از پیش نرم و روان اجرا کند. در این صورت کل جهان شما بر پایه تکنولوژی انویدیا بنا می‌شود.

منبع: zoomg-369768

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد