hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > استودیوی پیرانا بایتز، سازنده بازی های Elex تعطیل شد

استودیوی پیرانا بایتز، سازنده بازی های Elex تعطیل شد

طبق گزارش‌ها، استودیوی پیرانا بایتز، سازنده بازی‌های Gothic ،Risen و Elex توسط گروه امبریسر تعطیل شده است.

گروه امبریسر در اوایل سال جاری اعلام کرد که فرایند بازسازی داخلی چندماهه خود که منجر به اخراج هزاران نفر و تعطیلی چندین استودیو شد، به پایان رسیده است؛ اگرچه به‌نظر می‌رسد که ما هنوز هم پس‌لرزه‌های آن را احساس می‌کنیم. گزارش‌ها ادعا می‌کنند که استودیوی پیرانا بایتز هم‌اکنون تعطیل شده است.

به گزارش یک رسانه لهستانی، منابع ناشناس فاش کرده‌اند که پیرانا بایتز درهای خود را در پایان ژوئن بسته است. گفته می‌شود که این استودیو پیش از تعطیلی به‌دنبال سرمایه‌گذاری خارجی بود؛ اما پس از ناتوانی در تأمین سرمایه‌‌های لازم، مجبور به تعطیلی شد.

طبق این گزارش، استودیوی مذکور قبل از تعطیلی روی یک بازی نقش‌آفرینی کار می‌کرد و آن را با آنریل انجین ۵ توسعه می‌داد. هنوز پیرانا بایتز یا گروه امبریسر هیچ بیانیه رسمی در مورد بسته شدن استودیو نداده‌اند و طبق گزارش‌ها بعید است که این موضوع تغییر کند.

پیرانا بایتز در سال ۱۹۹۷ تأسیس شد و در سال ۲۰۱۹ تحت مالکیت تی‌اچ‌کیو نوردیک قرار گرفت. این استودیو چندین بازی نقش‌آفرینی از جمله Gothic ،Risen ،Elex و همچنین دنباله‌های آن‌ها را توسعه داده بود. ریمیک بازی Gothic که توسط استودیوی آلکیما اینتراکتیو توسعه می‌یابد نیز قرار است اواخر امسال منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره بسته شدن استودیوی پیرانا بایتز چیست؟

منبع: zoomg-369722

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد