hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope را رایگان تجربه کنید

بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope را رایگان تجربه کنید

مشترکین نینتندو سوییچ آنلاین می‌توانند بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope را تا هفته آینده به‌صورت رایگان تجربه کنند.

بازی نوبتی و تاکتیکال Mario + Rabbids Sparks of Hope، محصول مشترک نینتندو و یوبیسافت برای اعضای سرویس نینتندو سوییچ آنلاین (NSO) تا یک هفته رایگان شد. کاربران می‌توانند تا تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۴ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) این بازی را به‌صورت رایگان تجربه کنند. این بازی که حدود دو سال پیش عرضه شده بود، باوجود نظرات مثبتی که از سوی منتقدان دریافت کرد، نتوانست به اندازه نسخه قبلی خود فروش داشته باشد. بنابراین به‌نظر می‌رسد که بهترین فرصت در اختیار گیمرها قرار گرفته است تا ببینند آیا این بازی ارزش خرید را خواهد داشت یا نه.

نینتندو اعلام کرد که بازی Mario + Rabbids + Sparks of Hope برای تمامی اعضای سرویس نینتندو سوییچ آنلاین رایگان شده است. ایده کنار هم قرار دادن خرگوش‌ها و ماریو موردی بود که یوبیسافت و نینتندو از آن استفاده کردند و در سال ۲۰۱۷ بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle روانه بازار شد. متفاوت بودن این بازی از سایر ساخته‌های اقتباسی از ماریو و همچنین پیاده‌سازی بسیار خوب گیم‌پلی نوبتی، از جمله مواردی بودند که باعث موفقیت بازی انحصاری یوبیسافت برای نینتندو سوییچ شد.

کاراکترهای بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope شرکت یوبیسافت

Mario + Rabbids Sparks of Hope دارای گیم‌پلی نوبتی و تاکتیکی است. بدین صورت که بازیکن تیم سه نفره خود از کاراکترهای مختلف را تشکیل داده و باید با دشمنان داخل محیط، مبارزه کند. ازطرفی هر یک از کاراکترهای شما نمی‌تواند به‌صورت آزادانه در محیط مبارزه حرکت کند.

یوبیسافت بعد از عرضه بازی Mario + Rabbids + Sparks of Hope، خاطر نشان کرد که در دسترس بودن آن روی همان پلتفرمی که نسخه قبلی بازی منتشر شده است، احتمالاً به فروش کمتر از حد انتظار آن منجر خواهد شد. بااین‌حال توسعه‌دهندگان بازی مطمئن هستند که به‌لطف تبلیغات قوی، طی چند سال آینده فروش ثابتی را تجربه خواهند کرد. به‌طوری که اوایل امسال ادعا می‌شد که این بازی نزدیک به ۳ میلیون نسخه فروش داشته است.

زومجی در بررسی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope نمره ۸.۵ را برای آن در نظر گرفته بود. صادق تواضعی از هماهنگ بودن داستان و المان‌های داستانی با گیم‌پلی و طراحی خوب انیمیشن کاراکترها و میان‌پرده‌های داستانی به‌عنوان نکات مثبت بازی نام برده بود.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: zoomg-369716

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد