hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > جزئیاتی از محتوای چند فصل آینده بازی XDefiant فاش شدند

جزئیاتی از محتوای چند فصل آینده بازی XDefiant فاش شدند

کاوشگران داده جزئیاتی از محتوای چند فصل آینده بازی XDefiant را فاش کرده‌اند.

بازی XDefiant جدیدترین اثر تیراندازی و چندنفره شرکت یوبیسافت به شمار می‌آید که به‌صورت رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته و توانسته است جامعه مخاطبان قابل‌توجهی را جذب کند. باتوجه‌به رویکرد بازی‌های چندنفره آنلاین، شرکت یوبیسافت برای محتوای الحاقی آینده بازی در قالب فصل‌های مختلف برنامه‌ریزی کرده است و حال به‌نظر می‌رسد جزئیاتی از این برنامه توسط کاوشگران داده فاش شده است.

در جزئیات فاش شده توسط دیتاماینرها به جناح (Faction) و سلاح‌های فصل دوم و فراتر از آن اشاره شده است. بااین‌حال باید توجه داشت امکان تغییر این اطلاعات فاش شده در آینده وجود دارد. طبق اطلاعات واکاوی شده گروه Highwayman از بازی Far Cry New Dawn قرار است به‌عنوان جناح جدید در فصل دوم XDefiant حاضر شود. به‌نظر می‌رسد مبارزان این دسته می‌توانند از برجک‌های متفاوت به‌عنوان توانایی‌های ویژه خود استفاده کنند.

بازی XDefiant

علاوه‌براین تفنگ PP19 از کلاس SMG، تفنگ SPAS از کلاس شاتگان و یک تفنگ LMG نامعلوم برای اضافه شدن در فصل دوم برنامه‌ریزی شده‌اند. یوبیسافت چند روز پیش فصل اول بازی XDefiant را شروع کرد که جناح GSK از بازی Rainbow Six Siege را درکنار تیربار LVOA-C، اسنایپر L115 و شاتگان Sawed-off در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد. کاوشگران داده در ادامه افشای اطلاعات خود به جزئیاتی از محتوای برنامه‌ریزی شده برای فصل‌های بعدی هم پرداختند.

این اطلاعات ادعا دارند دو سلاح M1A و FAMAS درکنار یک جناح که با الهام از سری Assassin’s Creed طراحی شده است در فصل سوم به بازی می‌آیند. در ادامه حضور جناحی با محوریت سری Ghost Recon در فصل چهارم و جناح Rabbids در فصل پنجم فاش شده است. یوبیسافت به بازیکن‌های XDefiant وعده داده است مبارزان بیشتری را از مجموعه‌های مختلف بازی به‌عنوان جناح اضافه خواهد کرد.

منبع: zoomg-369683

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد