hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > یوبیسافت به‌دنبال اضافه کردن NFT به بازی های خود است

یوبیسافت به‌دنبال اضافه کردن NFT به بازی های خود است

شرکت یوبیسافت همزمان با اعلام آغاز همکاری خود با شرکت Double Jump.Tokyo قصد تکمیل کردن پروژه‌های NFT خود را دارد.

علاقه شرکت یوبیسافت به NFTها بسیاری از طرفداران خود را ناامید کرده است؛ بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که یوبیسافت قصد صرف‌نظر کردن از علاقه خود را ندارد. یوبیسافت همچنان بر NFTها و بازی‌های بلاک‌چین اصرار می‌کند و این موضوع با نقد مخاطبان روبه‌رو شده است. در این حین یوبیسافت همزمان با آغاز همکاری با شرکت بلاک‌چین Double Jump.Tokyo، در تلاش است تا باری دیگر از این تکنولوژی استفاده کند.

این شرکت در بازه‌ زمانی‌ای به پافشاری خود ادامه می‌دهد که تمرکز کاربران از NFTها برداشته شده است و هرگز جایگاهی برای آن‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی در نظر گرفته نشد. یوبیسافت پیش‌تر بازی Champions Tactics: Grimoria Chronicles را معرفی کرد، اما پس از آن هیچ خبر دیگری از این اثر منتشر نشد. اکنون شرکت Double Jump.Tokyo اعلام کرد که در همکاری با یوبیسافت قصد اضافه کردن مکانیزم‌های Web3 به این بازی را دارد. بازی Champions Tactics: Grimoria Chronicles

این اثر یک بازی نقش‌آفرینی PvP است که قهرمان‌هایی براساس NFTها را در اختیار بازیکن‌‌ها قرار می‌دهد. دابل جامپ توکیو در این راستا اظهار داشت: «یوبیسافت به ما قدرت می‌بخشد تا بتوانیم همزمان با قدم برداشتن در مسیر خود برای ارائه بازی‌هایی خاص، پذیرش جهانی نسبت به تکنولوژی بازی‌های Web3 را افزایش دهیم.»

این شرکت ادعا می‌کند که همکاری آن‌ها با یوبیسافت اضافه کردن مکانیزم‌های Web3 به بازی‌های مختلف را سرعت می‌بخشد. این موضوع می‌تواند برای بسیاری از طرفداران که از پیش مخالف رویکردهای NFT یوبیسافت بودند ناامیدکننده باشد. سال گذشته ۹۹۹۹تا NFT Warlord در بلاک‌چین اتریوم این بازی عرضه شد. این Warlordها رایگان بودند و در اصل بلیتی برای شخصیت‌های بازی حساب می‌شدند. اکنون دابل جامپ توکیو در بلاک‌چین Oasys Layer 2 HOME Verse سه قهرمان را به‌صورت رایگان در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد.

این امکان از تاریخ ۲۸ تیر (۱۸ ژوئیه) در دسترس خواهد بود، اما این پیشنهاد به‌عنوان یک دعوت‌نامه برای پلیرها عمل خواهد کرد؛ چراکه آن‌ها برای شروع بازی نیاز به ۳ قهرمان در یک گروه دارند. این قهرمان‌‌ها هرکدام قابلیت‌های متفاوتی دارند و بازیکن‌ها برای عملکردی بهتر نیاز به چندین قابلیت و درنهایت تلاش برای دریافت قهرمان‌های بیشتر خواهند داشت. می‌توان انتظار داشت که این بازی میزبان پرداخت‌های درون برنامه‌ای باشد.

منبع: zoomg-369642

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد