hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > حاشیه و متن انتخابات ریاست جمهوری ۱۴ تیر

حاشیه و متن انتخابات ریاست جمهوری ۱۴ تیر

دور دوم انتخابات امروز 14 تیر برگزار می شود و پس از نتایج انتخابات ریاست جمهوری اعلام می شود. با ما پوشش لحظه به لحظه انتخابات تا اعلام نتایج نهایی همراه باشید.

راس ساعت هشت صبح انتخابات آغاز می شود
۱۵ تير ۱۴۰۳ ۰۳:۲۳

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: همه تعرفه‌های مرحله دوم انتخابات به استان‌ها ارسال شده و راس ساعت ۸ صبح فرایند رای‌گیری آغاز می‌شود.

مومن نسب: به نامزد انقلابی ما رنگ صورتی می‌زنند
۱۵ تير ۱۴۰۳ ۰۳:۱۴

مؤمن نسب طرفدار سعید جلیلی نوشت: مردمِ بصیر ما، مظلوم‌گرا و نفاق‌ستیز هستند. رقیب هم خودش را در چشم بخشی از مردم، مظلوم، صریح و صادق جلوه داده است و متأسفانه از این طرف گروهی دارند به نامزد انقلابی ما رنگ صورتی می‌زنند. آن‌ها ادای ما را در می‌آورند تا رأی بیاورند و این‌ها تلاش می‌کنند جلیلی را سیاه کنند برای جذب خاکستری‌ها!

نظرسنجی ایسپا
۱۵ تير ۱۴۰۳ ۰۳:۱۱

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران صبح امروز نتایج آخرین نظرسنجی انجام شده توسط این نهاد را منتشر کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت ایسپا، این نظرسنجی روز ۱۳ تیر به روش مصاحبه حضوری با اندازه نمونه ۳۶۰۶ نفر در سطح کشور (شهر‌ها و روستاها) با جامعه آماری بالای ۱۸ سال اجرا شده است. بر اساس این اطلاعات، میزان مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، با در نظرگرفتن نرخ پاسخگویی (۴۸ درصد)، کنترل متغیر‌های موثر و آزمون صحّت‌سنجی داده‌ها، ۴۵ درصد با حاشیه خطای ۲ ± برآورد شده است.

در این نظرسنجی، میزان رأی احتمالی مسعود پزشکیان ۴۹.۵ درصد و میزان رأی احتمالی سعید جلیلی ۴۳.۹ درصد پیش‌بینی می‌شود. ۴.۸ درصد گفته‌اند کاندیدای خود را انتخاب نکرده اند که احتمال دارد تا روز جمعه، کاندیدای این دسته از افراد مشخص شود. در این صورت، میزان آرای دو نامزد ریاست جمهوری و میزان آرای سفید یا باطله تغییر خواهد کرد.

منبع: fararu-751251

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد