hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تریلر Marvel Rivals مهارت‌های مرد عنکبوتی را نشان می‌دهد

تریلر Marvel Rivals مهارت‌های مرد عنکبوتی را نشان می‌دهد

استودیو NetEase Games با پخش تریلر جدیدی از بازی Marvel Rivals به نمایش مهارت‌ها و لباس‌های جایگزین مرد عنکبوتی پرداخت.

بازی Marvel Rivals استودیو نت‌ایز گیمز در راه پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 است. این بازی شوتر چندنفره دارای ۲۱ کاراکتر ازجمله مرد آهنی، دکتر استرنج، پلنگ سیاه و مرد عنکبوتی است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی برای نمایش اسپایدرمن پخش شده است. این تریلر در طول تقریبا یک دقیقه به نمایش مهارت‌ها و لباس‌های جایگزین مرد عنکبوتی در مارول رایولز می‌پردازد.

مرد عنکبوتی به‌وسیله جابه‌جایی با تار و دیوارنوردی می‌تواند با سرغت زیادی تغییر مکان دهد و از سمت بالا به‌سوی دشمنان حمله کند. این تریلر به نمایش مبارزات دور و نزدیک اسپایدرمن نیز می‌پردازد. پیتر پارکر می‌تواند از تارها برای گرفتن دشمنان و کشیدن آن‌ها به سمت خود استفاده کند. لباس‌های جایگزین Spider-Punk و  Bombastic Bag-Man نیز در این تریلر به نمایش گذاشته می‌شوند، اما خبری از نمایش پوسته انحصاری Scarlet Spider نیست.

بازیکن‌ها درکنار مرد عنکبوتی می‌توانند کنترل کاراکترهای ونوم و پنی پارکر را در بازی Marvel Rivals در دست بگیرند. بتای خصوصی مارول رایولز در تاریخ ۲ مرداد ۱۴۰۳ (۲۳ جولای ۲۰۲۴) آغاز می‌شود و کاراکترهای Adam Warlock و Venom را به‌عنوان مبارزان قابل تجربه تازه دردسترس قرار می‌دهد. درحال‌حاضر تاریخ انتشار این ویدیوگیم مشخص نیست، اما استودیو NetEase Games اخیرا تأیید کرد که بازی از کراس-پلی پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: zoomg-369615

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد