hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زندانیان کاملا رایگان است

معاون زندان‌های فارس:

ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زندانیان کاملا رایگان است

نشست مشترک مسئولین و کارشناسان بهداشت و درمان با مشاوران و روانشناسان زندان‌های فارس با هدف بررسی اقدامات 15 ماهه گذشته و ترسیم برنامه های عملیاتی سال جاری در اداره کل زندانهای استان برگزار شد.

در این نشست نخست برومندی رئیس اداره بهداشت و درمان اداره کل زندان‌های فارس با ارائه گزارش تحلیلی از عملکرد زندان‌های تابعه در حوزه سلامت، بهداشت، درمان و سلامت روان، برش تعیین شده سازمانی  را در راستای ارتقای روند ارائه خدمات به گروه‌های هدف تشریح کرد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های فارس نیز در این نشست با بیان اینکه تمامی خدمات درمانی در زندان رایگان ارایه می‌شود، زندانی را نزد مجموعه زندان امانت دانست و بر ضرورت رعایت جدی پروتکل و فرایندهای بهداشت و درمان تاکید کرد.

دکتر محسن انصاری گفت: هر زندانی از بدو ورود تا زمان خروج از زندان، تحت پوشش خدمات مختلف بهداشتی و درمانی است. لذا بخش بهداشت و درمان به عنوان مجموعه‌ای حساس، با احساس مسئولیت انسانی بیماریابی بدو ورود و پروسه درمان تا بهبود زندانی را دنبال کند، کما اینکه عملکرد اداره کل زندان‌های استان در سنوات اخیر همیشه تمرکز و توجه به این موضوع و بازدهی خوب بوده است.

وی افزود: مشاوران و روانشناسان و روانپزشکان مجموعه هم باید اهمیت کار را در زندان چندین برابر بدانند زیرا با مداخلات فردی و گروهی و اقدامات کارشناسی و عملی مترتب، مخاطرات رفتاری زندانی که ریشه روانی دارد، رفع می شود. لذا مجموعه بهداشت روان تلاش کنند تا فضای روانی زندانی در زندان، لطیف، مناسب و دارای کمترین دغدغه های فکری،روحی و روانی  باشد.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد