hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > جنگ در جبهه اصول‌گرایان و تنش در تیم قالیباف و جلیلی؛ «مسعود پزشکیان» هم انقلابی‌تر است، هم عقده‌ای نیست/ عکس

جنگ در جبهه اصول‌گرایان و تنش در تیم قالیباف و جلیلی؛ «مسعود پزشکیان» هم انقلابی‌تر است، هم عقده‌ای نیست/ عکس

تنش جبهه اصول‌گرایان، هواداران و اعضای ستاد انتخاباتی سعید جلیلی ومحمدباقر قالیباف، پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری بالا گرفت.

به گزارش شبکه شرق، یقینا بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، پزشکیان انتخابی عاقلانه‌تر و بهتر است. هم از جلیلی انقلابی‌تر است، هم کشور را فدای عقده‌های‌اش نمی‌کند.»

«محسن منصوری» رئیس ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در واکنش به اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری و احتمال کشیده شدن انتخابات به مرحله دوم، پیامی منتشر کرد.

«محسن منصوری» سخنگوی ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار یک توئیت در شبکه اجتماعی «ایکس » (توئیتر سابق) نوشت: «اکنون که به احتمال بسیار زیاد انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد با جان و دل برای پیروزی کاندیدای جبهه انقلاب هم عهد می‌شویم.

یا علی مدد»

«محسن عالی‌پور» یکی از حامیان «محمدباقر قالیباف»، در واکنش به این پیام رئیس ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» نوشت:

«ما هیچ عهدی با شما نداریم؛ شما جریان را فدای عقده‌های‌تان کردید و یقینا فی مابین پزشکیان و جلیلی، پزشکیان انتخابی عاقلانه‌تر و بهتر است. هم از جلیلی انقلابی‌تر است هم کشور را فدای عقده‌های‌اش نمی‌کند.»

سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف

منبع: sharghdaily-935476

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد