hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی XDefiant با استقبال فوق العاده گیمرها مواجه شده است

بازی XDefiant با استقبال فوق العاده گیمرها مواجه شده است

مدیرعامل یوبیسافت آمار تازه‌ای از بازیکن‌های XDefiant را اعلام کرد که به موفقیت اولیه این بازی رایگان اشاره دارد.

باتوجه‌به تریلرها و پیش‌نمایش‌هایی که از XDefiant در آستانه انتشار پخش شد، بسیاری انتظار نقدها و نمرات بسیار بالایی از این بازی تیراندازی رایگان و چندنفره یوبیسافت نداشتند. درنهایت بازی XDefiant در ماه می عرضه شد و نمرات متوسطی را کسب کرد. بااین‌وجود به‌نظر می‌رسد این بازی در جذب بازیکن‌ها شروع موفقی داشته است.

درهمین‌راستا ایو گیلمو، مدیرعامل یوبیسافت در مصاحبه‌ای با وب‌سایت رسمی شرکت تایید کرد بازی XDefiant از زمان انتشار تاکنون میزبان بیش از ۱۱ میلیون بازیکن مختلف روی تمام پلتفرم‌ها بوده است. گزارش‌های قبلی ادعا داشتند این بازی تیراندازی در هفته اول عرضه بیش از هشت میلیون بازیکن را جذب کرده است. گیلمو در پاسخ سوالی درباره جاه‌طلبی‌های یوبیسافت برای بازی XDefiant خاطرنشان کرد:

«ما باید همچنان از نزدیک به بازخورد بازیکن‌های خود گوش دهیم تا با آگاهی کامل درباره محل تمرکز بعدی خود تصمیم بگیریم؛ چراکه موفقیت ما در دراز مدت به موفقیت محصولات سرویس‌محور بستگی دارد. با نگاهی‌ به XDefiant می‌بینیم هنوز کارهای زیادی وجود دارد که باید برای این بازی انجام شود، اما بااین‌حال موفق شده است بیش از ۱۱ میلیون بازیکن را در مدت کوتاهی پس از انتشار جذب کند. این آمار بازیکن‌ها با تلاش‌هایی که تیم سازنده برای ارائه فصل اول همراه‌با محتوای بسیار بیشتر انجام می‌دهد، افزایش چشمگیری خواهد داشت. همه این‌ها درباره انتخاب درست و پایبندی به مسیر رسیدن به آن است.»

تیراندازی به سمت دشمنان در بازی XDefiant

مدیرعامل یوبیسافت در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌ریزی توسعه‌دهنده برای آینده XDefiant گفت این بازی هنوز راه زیادی در پیش دارد و سازندگان تمایل دارند با گوش دادن به بازخوردهای جامعه مخاطبان به بهبود هرچه بیشتر تجربه بازی بپردازند:

«بااینکه بازی XDefiant به‌طور مداوم با تجربه‌های تازه و بهینه‌سازی‌های گیم‌پلی به‌روزرسانی‌ می‌شود، من دوست دارم آن را به‌عنوان یک رقابت الکترونیکی جدی ببینیم. درواقع اینگونه بازی‌ها هیچ محدودیتی برای آینده ندارند. ما تیم توسعه فوق‌العاده‌ای داریم که به نظر بازیکن‌ها گوش می‌دهند و با آن‌ها ارتباط بسیار خوبی برقرار می‌کنند که بسیار مهم است. ما با قدرت شروع کرده‌ایم اما هنوز مسیری طولانی در پیش است و من برای گام برداشتن در این مسیر چالش‌برانگیز بسیار هیجان‌زده هستم».

بازی XDefiant برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است. اولین فصل این بازی تیراندازی رایگان در تاریخ ۱۲ تیر ۱۴۰۳ (۲ ژوئیه ۲۰۲۴) شروع خواهد شد.

منبع: zoomg-369501

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد