hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اینسامنیاک: فعلا خبری از نسخه پلی استیشن Sunset Overdrive نخواهد بود

اینسامنیاک: فعلا خبری از نسخه پلی استیشن Sunset Overdrive نخواهد بود

استودیو اینسامنیاک در پاسخ به درخواست طرفداران برای عرضه نسخه پلی استیشن Sunset Overdrive اعلام کرده است فعلا مشغول توسعه Marvels Wolverine است.

استودیو اینسامنیاک بازی‌های موفق بسیاری داشته است؛ به‌خصوص سری Marvels Spider-Man که تا ماه فوریه ۲۰۲۴ بالای ۵۰ میلیون نسخه فروخته است. با اینکه این سازنده مجددا سراغ سری‌هایی مثل Ratchet and Clank رفته است، برخی امیدوارند بازی قدرنادیده Sunset Overdrive هم فرصت مجددی برای درخشش پیدا کند.

اما متاسفانه حداقل برای آینده نزدیک چنین چیزی بعید است. اینسامنیاک توییتی درباره انیمیشن‌های ریسپاون طنز این شوتر جهان-باز منتشر کرده بود که در ادامه آن، یکی از کاربران درباره پورت یا ریمستر پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 سوال پرسید. این استودیو در جواب او نوشت «مشغول بازی Marvels Wolverine هستیم.» ماه گذشته اعلام شده بود در زمان مناسب اطلاعات جدیدی از ولورین منتشر خواهد شد.

فعلا به‌نظر می‌رسد این توسعه‌دهنده دوران شلوغی را سپری می‌کند. یک حمله هکری قبلا مشخص کرده بود غیراز ولورین که احتمالا قرار است سال ۲۰۲۶ عرضه شود، این استودیو در حال کار روی Marvel’s X-Men است. ظاهرا این بازی در سال ۲۰۳۰ منتشر خواهد شد و دنباله آن هم برای عرضه در سال ۲۰۳۳ برنامه‌ریزی شده است.

همچنین احتمالا امسال سه مجموعه بسته‌ الحاقی رایگان برای Marvels Spider-Man 2 انتشار خواهند یافت. گفته می‌شود اینسامنیاک در سال ۲۰۲۵ بازی Marvels Venom را عرضه خواهد کرد و در سال ۲۰۲۸ هم شاهد انتشار اسپایدر-من ۳ خواهیم بود. درحال‌حاضر بعید است خبری‌از Sunset Overdrive باشد؛ اما همچنان باید امیدوار بود تا شاید برنامه‌های اینسامنیاک تغییر یابد.

منبع: zoomg-369445

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد