hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > قول می‌دهم صدای کسانی باشم که کسی صدایشان نمی‌شنود

قول می‌دهم صدای کسانی باشم که کسی صدایشان نمی‌شنود

گردهمایی مردمی مسعود پزشکیان، کاندیدای اصلاح‌طلب دوره چهاردهم انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز در ورزشگاه شیرودی برگزار شد.

گردهمایی مردمی مسعود پزشکیان، کاندیدای اصلاح‌طلب دوره چهاردهم انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز در ورزشگاه شیرودی برگزار شد. چهره‌هایی چون محسن هاشمی، معصومه ابتکار، محمد شریعتمداری، محمد شریفی‌زارچی و ... در این گردهمایی حضور داشته و سخنرانی کردند.

مسعود پزشکیان در این گردهمایی گفت: «من با شما صادقانه حرف می‌زنم، من  به عنوان یک فرد معمولی ایرانی، قول می‌دهم صدای کسانی باشم که صدایشان را کسی نمی‌شنود.  به اساتید و دانشجویانی که بی‌خود از دانشگاه اخراج شده‌اند، قول می‌دهم، دیگر اجازه ندهم، چنین اتفاقی بیفتد. قول می‌دهم جلو رفتارهای غیرمنصفانه با زنان و دختران و مادرانمان را در خیابان بگیرم.  قول می‌دهم عزت افتخارآفرینان ایران را حفظ کنم. قول می‌دهم پیگیر مطالبات کشاورزان، کارگران و همه مردم ایران باشم.»

او همچنین در بخش دیگری از این سخنرانی افزود: «‌قول می‌دهم پیگیر مشکلات و مطالبات همه کسانی باشم که در این مملکت زندگی می‌کنند. من با شما صادقانه صحبت می‌کنم. من قبل از  آنکه کاندید شوم، زمانی که نماینده مجلس بودم اگر کسی برای یک ایرانی مشکلی ایجاد می کرد، بی هیچ واهمه‌ای پشت تریبون از او دفاع می‌کردم.  من همیشه طرف مردم بودم. من همیشه کنار مردم بودم و نماینده مردم هستم. قول می‌دهم هیچ گاه به شما دروغ نگویم.  هیچ گاه حق مردم را قربانی سیاست‌ها و جناح‌ها نخواهم کرد. مردم  به خاطر تبعیض و بی‌عدالتی ناراضی هستند.  ما باید برای جوانانمان آینده‌ای روشن بسازیم. ما باید سد تحریم را بشکنیم.  ماباید  کاسبان تحریم را ناامید کنیم. کسانی که از طریق تحریم ها هزاران میلیارد پول بر می‌دارند و  کسی از آن خبر هم ندارد.  ما به پشتوانه شما در مقابل این‌ها خواهیم ایستاد.  برخی می‌گویند ما نخواهیم گذاشت شما رئیس جمهور شوید. مردم، شما جواب آن ها را خواهید داد.»

 

منبع: sharghdaily-935056

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد