hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > هدایت کشور به مسیر توسعه و پیشرفت توسط دکتر قالیباف

هدایت کشور به مسیر توسعه و پیشرفت توسط دکتر قالیباف

مسئول ستاد تشکل‌ها و تعاونی‌های ستاد تبلیغاتی دکتر قالیباف در بوشهر گفت: روحیه انقلابی و خستگی ناپذیر برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی از جمله ویژگی های دکتر قالیباف است که با استفاده از ظرفیتهای موجود می تواند، کشورمان را به سمت سربلندی و پیشرفت هدایت کند.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران،سید پرهام هاشمی در گفتگویی از فعالیت پررنگ ستاد تشکل‌ها و تعاونی‌های استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: برگزاری جلسات متعدد با مسئولین شرکت های تعاونی و تعاونگران استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: تولید محتوای مناسب و انتشار در فضای مجازی بخشی از اقدامات این ستاد در استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه کلیپ هایی ازعلاقه مردم به دکتر قالیباف تولید شده است، گفت: این کلیپ ها در فضای مجازی منتشر شده است و همچنین برای افزایش مشارکت با اهل سنت نیز جلساتی برگزار شده است.


 

 مسئول تشکل‌ها و تعاونی‌های ستاد تبلیغاتی دکتر قالیباف در بوشهر با بیان اهمیت این انتخابات بیان کرد: به همین علت با اعضای تعاونی‌ها و تشکل‌ها جلسات متعددی برگزار کردیم و اکنون همگی آنها در موضوع تبلیغات در فضای فیزیکی و مجازی با ما همکاری خوبی دارند.

وی با تاکید براینکه تبلیغ درست می تواند نتیجه بخش باشد، گفت: توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب مورد توجه این ستاد قرار گرفته و بر این موضوع پایبند هستیم و در این راستا برای برگزاری یک انتخابات پرشور و انتخاب یک کاندیدای اصلح تلاش می کنیم.

هاشمی در ادامه به ویژگی های دکتر قالیباف به عنوان نامزد اصلح چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت:

روحیه انقلابی و خستگی ناپذیری برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی از جمله ویژگی های دکتر قالیباف است که با استفاده از ظرفیت‎های موجود می تواند، کشورمان را به سمت سربلندی و پیشرفت هدایت کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد