hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > خبر مهم برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران؛ جزئیات واریز معوقات و مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد/ عکس

خبر مهم برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران؛ جزئیات واریز معوقات و مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد/ عکس

جزئیات واریز معوقات حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران و مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد.

به گزارش شبکه شرق، جزئیات واریز معوقات حقوق بازنشستگان و مابه‌التفاوت افزایش حقوق و مستمری فروردین ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین‌ اجتماعی اعلام شد.

واریز معوقات حقوق بازنشستگان و مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین‌ اجتماعی از امروز «شنبه، ۲ تیر ۱۴۰۳» آغاز می‌شود.

جزئیات واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌ اجتماعی

پرداخت «مابه‌التفاوت افزایش حقوق» فروردین‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی از امروز  «شنبه، دوم تیرماه ۱۴۰۳» آغاز شده است و تا «پنج‌شنبه، هفتم تیرماه ۱۴۰۳»، به حساب همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران واریز می‌شود.

فرآیند پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی، مطابق لیست اعلامی و بر اساس حروف الفبا انجام می‌شود؛ بدین ترتیب پرداخت مابه‌التفاوت‌ها از امروز «دوم تیرماه» آغاز شده است و «هفتم تیرماه» نیز به پایان خواهد رسید.

لازم به ذکر است، افزایش سالیانه حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان، مطابق روال هر ساله، پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالیانه از سوی هیات وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه، اجرایی شده است.

واریز مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان

منبع: sharghdaily-934879

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد