hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > ظرفیت‌های علمی فارس تحت سیطره فرهنگ و تمدن استان دیده نمی‌شود

مدیرکل صدا و سیمای فارس:

ظرفیت‌های علمی فارس تحت سیطره فرهنگ و تمدن استان دیده نمی‌شود

مدیرکل صدا و سیمای فارس اعتقاد دارد که ظرفیت‌های علمی این استان تحت سیطره داشته‌های فرهنگی و تمدنی آن، به خوبی دیده نمی‌شود.

احمد پهلوانیان در دیدار رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر، فارس را از نظر فرهنگ و هنر و ادب، دانش و علم و فناوری از استان‌های سرآمد کشور دانست و افزود؛ پیشرفت علمی و ظرفیت‌ها و استعداد دانشی که در استان است  تحت سیطره فرهنگ و تمدن فارس دیده نمی‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت؛ ظرفیت‌های بی نظیری از نظر دینی،تاریخی و  فرهنگی، و هنری و علمی در استان  وجود دارد که باید  در رسانه در همه حوزه ها بصورت توازن مدیریت و  پرداخته شود.

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس نیز با بیان اینکه این سازمان یک زیست بوم دانش بنیان از ایده تا اجراست، افزود: این سازمان از فعالیت های علمی و پژوهشی و فناوری براساس نیاز جامعه حمایت می کند.

مجید مکاییلی تاکید کرد : این سازمان به مشکلات نگاه علمی دارد و تلاش می کند با این رویکرد مشکلات استان را برطرف کند.

میکائیلی با بیان اینکه این سازمان از نخبه ها و طرح های دانش بنیان حمایت می کند و تلاش دارد تا در مسیر علمی استان فارس تاثیرگذار باشد، افزود : با تمام انجمن های علمی سطح استان ارتباط موثری داریم و تلاش می کنیم تا آنها را در استان نگه داریم و برای رسیدن آنها به اهداف علمی شان از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد به کمک صداوسیمای فارس میزهای علم و فناوری در استان راه اندازی و با حرکتی جهادی مشکلات استان برطرف شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد