hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تلاش برای معرفی دکتر قالیباف بعنوان کاندیدای اصلح جریان انقلاب

 مسئول کمیته تشکل‌ها و تعاونی هایستاد تبلیغات دکتر قالیباف در استان البرز:  

تلاش برای معرفی دکتر قالیباف بعنوان کاندیدای اصلح جریان انقلاب

مسئول  کمیته تعاونی های  ستاد تبلیغات دکتر قالیباف در استان البرزگفت: باتوجه به اقدامات صورت گرفته برای معرفی هرچه بهتر دکتر قالیباف در استان البرز؛ ستادهای تبلیغاتی ایشان در فضای مجازی و حقیقی به صورت جدی فعال شده است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،محمد امیری در گفت وگویی با تاکید براینکه یکی از راهبردهای ما در تبلیغات بر اساس هم افزایی و پرهیز موازی کاری است،  اظهار کرد: هدفی که ما به دنبال آن هستیم،افزایش مشارکت است تا پس از به اجماع رسیدن جبهه انقلاب با مشارکت بالا کاندید اصلح انتخاب شود.

وی بیان داشت: در تشکیل ستاد تعاونی ها بر روی تعاونگران تمرکز کردیم چون در این صورت طیف گسترده ای از مردم می توانستند در فعالیت های ستاد حضور داشته باشند. 
 مسئول کمیته تعاونی های  ستاد تبلیغات دکتر قالیباف در استان البرزگفت: در سطح استان  و شهرستان ستاد دکتر قالیباف در شاخه های جوانان، بانوان، تعاونگران و مردمی تشکیل شده است و برای برگزاری یک انتخابات خوب تلاش می کنند و امیداواریم  در 8 تیرماه در پای صندوق ها با رای مردم برای تعالی ایران یک فرد اصلح انتخاب شود که بتواند در امتداد شهید رییسی کشورمان را به تعالی و پیشرفت در سطح منطقه و جهان برساند.


خبرنگار : زهره مهرنوروزی

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد