hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی Star Wars Jedi: Survivor به‌زودی به کنسول‌های نسل قبل می‌آید

بازی Star Wars Jedi: Survivor به‌زودی به کنسول‌های نسل قبل می‌آید

رده‌بندی سنی Star Wars Jedi: Survivor در برزیل احتمالا به عرضه قریب‌الوقوع بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان اشاره دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Star Wars Jedi: Survivor احتمالا به‌زودی به کنسول‌های نسل قبل راه می‌یابد. این بازی سال گذشته برای کنسول‌های نسل ۹ و کامپیوتر عرضه شد و با اینکه با مشکلات فنی دست‌وپنجه نرم می‌کرد، الکترونیک آرتز در اوت ۲۰۲۳ از کار رسپاون روی نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خبر داد.

هنوز تاریخ انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor برای کنسول‌های نسل قبل اعلام نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که این نسخه‌ها به زمان عرضه نزدیک می‌شوند. همان‌طور که یکی از کاربران توییتر با نام The_Marmolade گزارش داد، این بازی اکشن ماجراجویی در برزیل برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان رده‌بندی سنی شده است. این احتمالا به عرضه قریب‌الوقوع بازی اشاره دارد؛ زیرا رده‌بندی سنی بازی‌ها معمولا نزدیک به زمان انتشارشان انجام می‌شود.

دنباله بازی Star Wars Jedi: Survivo نیز در دست توسعه قرار دارد. بااین‌حال استیگ آسموسن، کارگردان هر دو نسخه استار وارز جدای سال گذشته از استودیو Respawn Entertainment جدا شد و استودیو مستقل جدیدی با نام Giant Skull را تأسیس کرد که درحال‌حاضر روی یک بازی اکشن-ماجراجویی AAA مبتنی‌بر روایت تک‌نفره کار می‌کند.

منبع: zoomg-369332

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد