hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > توضیحات «محمد فاضلی» درباره ماجرای جنجالی میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان؛ پزشکیان به «شهاب اسفندیاری» کارشناس نزدیک به جلیلی چه گفت؟/ ویدئو و تصاویر

توضیحات «محمد فاضلی» درباره ماجرای جنجالی میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان؛ پزشکیان به «شهاب اسفندیاری» کارشناس نزدیک به جلیلی چه گفت؟/ ویدئو و تصاویر

درگیری «شهاب اسفندیاری» کارشناس صداوسیما و از افراد نزدیک به «سعید جلیلی» با «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان»، در جریان پخش میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان»، از همان ساعات ابتدایی شب گذشته، واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

به گزارش شبکه شرق، میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، شب گذشته، با اظهارات بی‌اساس و غیرکارشناسی، و همچنین تهمت و افترای «شهاب اسفندیاری» کارشناس صداوسیما در این برنامه که از افراد نزدیک به «سعید جلیلی» است، خطاب به «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان»، با تشنج و درگیری همراه شد.

«مسعود پزشکیان» کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در سازمان صداوسیما در برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوی سیما شرکت کرد.

«مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، شب گذشته «چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳»، با حضور در برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوم سیما، به سوالات کارشناسان پاسخ داد. «سید محمد بهشتی» و «محمد فاضلی» به‌عنوان مشاور در کنار «مسعود پزشکیان» حضور داشتند؛ هرچند، دقایق پایانی برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوی سیما که با حضور «مسعود پزشکیان» و مشاوران او برگزار شد، با درگیری‌‌ها و حاشیه‌هایی همراه شد.

دقایق پایانی برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوم سیما که با حضور «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، و مشاوران او برگزار شده بود، با حاشیه‌هایی همراه شد.

در میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان» که شب گذشته «چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳»، از شبکه دوم سیما پخش شد، اظهارات بی‌اساس و غیرکارشناسی، و همچنین تهمت و افترای «شهاب اسفندیاری» کارشناس صداوسیما در این برنامه که از افراد نزدیک به «سعید جلیلی» است، خطاب به «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان»، باعث تشنج و درگیری شد.

درگیری «شهاب اسفندیاری» کارشناس صداوسیما و از افراد نزدیک به «سعید جلیلی» با «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان»، در جریان پخش میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان»، از همان ساعات ابتدایی شب گذشته، واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

 

تشنج در میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان در صداوسیما

در میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان» که شب گذشته، از شبکه دوم سیما پخش شد، اظهارات بی‌اساس و غیرکارشناسی، و همچنین تهمت و افترای «شهاب اسفندیاری» کارشناس صداوسیما در این برنامه که از افراد نزدیک به «سعید جلیلی» است، خطاب به «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان»، باعث تشنج و درگیری شد.

«محمد فاضلی»، مشاور همراه «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در این میزگرد فرهنگی، با «شهاب اسفندیاری» کارشناس صداوسیما در این برنامه تلویزیونی که از شبکه دوم سیما پخش شد، درگیری لفظی پیدا کرد؛ به دنبال این درگیری و تنش ایجادشده، کارشناسان صداوسیما میکروفون فاضلی را قطع کردند؛ فاضلی نیز پس از چند ثانیه‌، میکروفون را درآورد؛ آن را روی زمین پرتاب کرد و از استودیوی برنامه خارج شد.

«شهاب اسفندیاری» کارشناس نزدیک به جلیلی خطاب به «محمد فاضلی» گفته بود: «آقای پزشکیان! کسی که کنار شما نشسته است، به‌دلیل تخلف، از دانشگاه اخراج شده است؛ اینها بازی‌های سیاسی است؛ مقهور بازی‌های سیاسی نشوید.»

در پی این اظهارات اسفندیاری، درگیری و تشنجی شکل گرفت؛ به دنبال این درگیری،  صداوسیما نیز اجازه پاسخگویی به محمد فاضلی نداد و میکروفون او را قطع کرد.

فاضلی هم برنامه را ترک کرد.

محمد فاضلی میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان

محمد فاضلی به شهاب اسفندیاری گفت:

منبع: sharghdaily-934747

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد