hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > «جایزه ادبی ساهر» داستان نویسان را فراخواند

«جایزه ادبی ساهر» داستان نویسان را فراخواند

نشست برنامه ریزی اولیه برای برگزاری «جایزه ادبی ساهر» با حضور غلامرضا خوش اقبال، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و بیژن کیا، دبیر علمی این رویداد ادبی، برگزار شد و در جریان آن، مقدمات مورد نیاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه نشست، دبیر علمی این رویداد ادبی نیز اینگونه بیان داشت: از سال ها قبل جای خالی رویدادی ادبی در زمینه فرهنگسازی برای توجه عمومی مردم به نقش و اهمیت امنیت پایدار کشور احساس می شد و به همین دلیل انجمن داستانی ساهر به عنوان تنها انجمن تخصصی ادبیات داستانی در عرصه ی داستان های پلیسی و امنیتی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس دومین دوره جایزه ادبی ساهر را برگزار می کند.

بیژن کیا، گفت: تحولات خاورمیانه و تنش های منطقه غرب آسیا به بگونه ای است که لزوم برگزاری مستمر جایزه ادبی ساهر بیش از پیش مشخص می شود به همین دلیل دومین دوره جایزه ادبی ساهر را در سطح ملی آغار شد.

کیا گفت: بدون شک برگزاری این رویداد ادبی در شهر شیراز می تواند دستاوردهایی شایسته در زمینه تقویت احساس هویت جمعی و همچنین افزایش آگاهی عمومی نسبت به عملکرد پلیس و نقش مردم بعنوان حافظان اصلی امنیت پایدار را در پی داشته باشد.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد