hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > اختلال در سایت رجا؛ بلیت تمام شد!

اختلال در سایت رجا؛ بلیت تمام شد!

در حالی که قرار بود از ساعت ۸ صبح امروز بلیت قطار‌های مسافری آغاز شود که سایت فروش شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از دقیقه ابتدایی تا هم‌اکنون دچار اختلال است، در عین حال بلیت همه قطار‌ها هم تمام شده است!

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ۲۷ ماه جاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی اول تا ۱۵ تیر در همه محور‌ها (مسیر‌های رفت تا تاریخ ۱۵ تیر و مسیر‌های برگشت تا ۱۶ تیر) از ساعت ۸ صبح امروز سه‌شنبه ۲۹ خرداد ماه، از طریق سکو‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی، ۳ ساعت بعد از ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی‌مانده انجام می‌شود.

این در حالی است که سایت فروش بلیت قطار‌های مسافری رجا از ساعت ۸ صبح امروز دچار اختلال شده است. با وجود این اختلال بیش از نیم‌ساعته، سایت مذکور در مراجعه مردم پیام فروش تمام بلیت‌ها را نشان می‌دهد.

مشخص نیست چگونه سایت فروش بلیت رجا در کل این مدت دچار اختلال است و کاربران امکان خرید بلیت را ندارند، در عین حال تمام بلیت‌ها هم به فروش رفته است؟!

اختلال در سایت فروش رجا/ بلیت قطار هم تمام شد!

منبع: fararu-745984

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد