hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > کنایه کارشناس میزگرد سیاسی به قالیباف: «ذهن بی‌قرار» برای نقش گرفتن در دولت دارید

کنایه کارشناس میزگرد سیاسی به قالیباف: «ذهن بی‌قرار» برای نقش گرفتن در دولت دارید

«شما در مدیریت کارنامه موفقی داشتید، اما گویی که یک «ذهن بی‌قرار» برای نقش گرفتن در حوزه اجرایی دارید. سوال من این است که ایشان هر جا توزیع قدرت وجود داشته باشد باید مشارکت کنند یا باید نگاه تراکمی به قدرت داشته باشند؟ مخصوصا که رهبری خطاب به نمایندگان گفتند وقتی به مجلس رفتید به دنبال حضور در دولت نباشید.»

کارشناس میزگرد سیاسی خطاب به قالیباف گفت: سوال بنده این است که توصیه حضرت آقا درباره نرفتن نمایندگان به دولت برای نمایندگان مجلس است و برای رئیس مجلس نخواهد بود و یا رئیس مجلس باید بیشتر پایبند به این موارد باشد؟

به گزارش خبرآنلاین، ابراهیم متقی، کارشناس برنامه میزگرد سیاسی در پرسشی خطاب به قالیباف که به اتفاق همراهانش در این برنامه حاضر شده، گفت: بحث بنده مربوط به اخلاق حرفه‌ای است که مربوط به دولت مدرن و تابعی از شرایط محیطی، ساختار و نقش فرد است.

آقای قالیباف نقش‌های زیادی در این کشور ایفا کرده و در نیروی انتظامی و شهرداری تحولاتی را به وجود آورد، درباره شهرداری او صحبت‌های زیادی مطرح می‌شود اما واقعا تهران متحول شد، اما سوال این است که فرد باید در حوزه خودش کار کند یا حوزه‌های دیگر، اخلاق حرفه‌ای می‌گوید در جایی کار کن که شاگردی آن را کردی، بعد از این قالیباف به مجلس رفت و در دوره اخیر هم کاندید شد و به ریاست رسید.

وی افزود: شما در مدیریت کارنامه موفقی داشتید، اما گویی که یک «ذهن بی‌قرار» برای نقش گرفتن در حوزه اجرایی دارید. سوال من این است که ایشان هر جا توزیع قدرت وجود داشته باشد باید مشارکت کنند یا باید نگاه تراکمی به قدرت داشته باشند؟ مخصوصا که رهبری خطاب به نمایندگان گفتند وقتی به مجلس رفتید به دنبال حضور در دولت نباشید.

در مجموع اخلاق حرفه‌ای که بخشی از کلام صریح رهبری درباره فضای دوگانه از مجلس به دولت را دنبال نکنند، در قالیباف کمتر دیدم. من نگران این هستم که موفقیت‌های گذشته در آینده تحت الشعاع وضعیتی شود که فرد تجربه‌ای در آن نداشته باشد. نقشی که قالیباف در مجلس داشت آزمون وخطا بود و الان که به شرایط stable رسیده انتظار می‌رفت در مجلس باقی بماند.

متقی ادامه داد: سوال بنده این است که این توصیه حضرت آقا برای نمایندگان مجلس است و برای رئیس مجلس نخواهد بود و یا رئیس مجلس باید بیشتر پایبند به این موارد باشد؟

منبع: fararu-745571

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد