hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > آمار نگران کننده از مصدومان حوادث رانندگی/تصادفات درونشهری را جدی بگیریم

رئیس بیمارستان رجایی شیراز مطرح کرد:

آمار نگران کننده از مصدومان حوادث رانندگی/تصادفات درونشهری را جدی بگیریم

رئیس بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی شیراز با بیان اینکه بطور میانگین ماهانه حدود 1100 مصدوم تصادفی در این مرکز بستری می‌شوند، گفت: متاسفانه در سه ماه گذشته بیش از 60 نفر از مصدومان تصادفات بستری در این بیمارستان فوت کرده‌اند.

دکتر شهرام بلندپرواز گفت: نزدیک به نیمی از تصادفاتی که مصدومان آنها به بیمارستان شهید رجایی منتقل می‌شوند، مربوط به حوادث رانندگی درونشهری است؛ لذا به نظر می‌رسد مسئولان باید توجه بیشتری به این موضوع معطوف کنند.

او با اشاره به اینکه متاسفانه آمار مصدومان و فوتی های تصادفات در ماه های گذشته نسبت به آمارهای پیشین کاهش نداشته است، افزود: توجه بیشتر مسوولان به گسترش زیرساخت های لازم در زمینه حمل و نقل عمومی و ارتقاء وسایل نقلیه عمومی درون شهری و برون شهری بر اساس استانداردهای روز دنیا، ایمن سازی راه ها و ارتقاء استانداردهای خودروها و پرهیز از رانندگی در حالت مستی ضروری است.

رئیس بیمارستان رجایی شیراز اضافه کرد: علاوه بر این، فرهنگ سازی مناسب در زمینه استفاده کمتر از وسایل نقلیه شخصی، گسترش حمل و نقل عمومی و ارتقاء فرهنگ ترافیکی جامعه می تواند از بروز حوادث ترافیکی جلوگیری کرده و در نتیجه منجر به کاهش مصدومان و فوتی های این حوادث در آینده شود.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد