hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > جایزه ویژه فارس در جشنواره میراث ‎فرهنگی تعیین می شود

مدیرکل میراث فارس:

جایزه ویژه فارس در جشنواره میراث ‎فرهنگی تعیین می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: تعیین جایزه ویژه فارس با موضوع میراث فرهنگی در جشنواره بین الملی چندرسانه‌ای میراث ‎فرهنگی به زودی انجام می شود.

محمد ثابت‌اقلیدی در نخستین جلسه هم اندیشی با روسای تشکل‌ها و صنوف و فعالان حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس پیرامون برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی به میزبانی شیراز، گفت: برنامه‌های جنبی و پیش رویدادها و برنامه‌ریزی نمایشگاه ملی صنایع دستی همزمان با این جشنواره پیش بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس افزود: فراخوان جایزه ویژه فارس در این رویداد بین‌الملی با هدف حضور موثر هنرمندان، عکاسان و پژوهشگران و فعالان فضای مجازی برای معرفی شایسته ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تاریخی، فرهنگی و هنری و گردشگری این استان انجام می‌شود.

او زمان برگزاری این جشنواره بین‌المللی را پائیز امسال اعلام و با اشاره به تشکیل دبیرخانه و آغاز کار کمیته‌های تخصصی، خاطرنشان کرد: پیش نشست‌های تخصصی و ترویج و پروموت جشنواره در قالب نشست‌ها، همچنین شناسایی فرصت‌های همکاری بین‏المللی و تحقق این فرصت‌ها، آماده‌سازی مکان‌ها برای اجرای هنرهای نمایشی و آثار موسیقایی و برنامه های فرهنگی و....  از اقدامات در حال انجام است.

ثابت‌اقلیدی همچنین گفت: خوشبختانه از ابتدای امسال تاکنون فارس به کانون برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی در حوزه‌های مختلف تبدیل شده که این موضوع تاثیر بسزایی در توسعه گردشگری این استان داشته است.

او ادامه داد: رویداد بین المللی تذهیب همزمان با هفته بزرگداشت میراث فرهنگی در شیراز و رویداد بزرگداشت روز جهانی صنایع‌دستی در شیراز و آباده، نمونه‌هایی موفق از چنین برنامه‌هایی بوده است.

ثابت‌اقلیدی با بیان این که برگزاری رویدادهای فرهنگی و گردشگری در این استان در اولویت و دستور کار است، افزود: با توجه به اقدامات انجام شده وبرگزاری  برنامه های پیش رو، فارس به کانون رویدادهای ملی و بین المللی تبدیل می شود.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد