hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > حضور به موقع پلیس مانع از خودکشی دختری در شیراز شد

حضور به موقع پلیس مانع از خودکشی دختری در شیراز شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: یکی از کارکنان این مجموعه با حضور و اقدام به موقع مانع از خودکشی دختری 17 ساله در شیراز شد.

سرهنگ "حمید افرامن" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: یکی از کارکنان معاونت اجتماعی پلیس استان حین ماموریت در خیابان "زند" شیراز با خودرو در حال تردد بوده که ناگهان مشاهده می‌کند دختری جوان کنار پل زیرگذر زند قصد دارد خود را به پائین پرتاب کند که بلافاصله وارد عمل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سروان "سعید صدیقی" جمعی این معاونت با عجله به سمت دختر جوان رفته و پس از تلاش‌های صورت گرفته و با کمک مردم وی را دعوت به آرامش و از خودکشی منصرف می‌کند، تصریح کرد: فرد مذکور انگیزه خود از این اقدام را مشکلات خانوادگی عنوان کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: دختر جوان به مرکز مشاوره و مددکاری پلیس فارس دعوت و توسط روانشناس به وی خدمات مشاوره فردی ارائه شد.

سرهنگ "افرامن" ریشه‌یابی دلایل اقدام به خودکشی را نیازمند بهره‌گیری از تجربیات روانشناسان مجرب دانست و خاطر نشان کرد: شهروندان مي‌توانند براي دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشكلات شخصي، خانوادگی و اختلافات مالی خود به مشاوران انتظامي مستقر در كلانتري‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس واقع در پل حر روبروی کلانتری 11 زند مراجعه و از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد