hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > دستگیری داماد قاتل در شیرار

فرمانده انتظامی شهرستان خبرداد:

دستگیری داماد قاتل در شیرار

فرمانده انتظامی شیراز گفت: مردی 39 ساله که با سلاح کلت کمری، پدر زن خود را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود، با سرعت عمل مأموران کلانتری "19 بوستان"  دستگیر شد. 

سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" به خبرنگاران گفت: بامداد روز گذشته (25 خرداد) طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در بلوار "نصر شرقی" شیراز و متواری شدن قاتل، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد مردی 39 ساله با تیراندازی سلاح کلت کمری، پدر زن 60 ساله‌اش را به قتل و برادر همسرش (23 ساله) را نیز مجروح و بلافاصله با خودرو از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: بلافاصله طرح مهار توسط مأموران به اجرا درآمد و در کمتر از 3 ساعت قاتل را حین فرار در یکی از بلوارهای شهر شناسایی و با هوشیاری پلیس ضمن دستگیری وی، سلاح کلت کمری نیز کشف شد.

سرهنگ "زراعتیان" با بیان اینکه برادر همسر قاتل توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و تحت درمان می‌باشد، گفت: علت این حادثه دلخراش مشکلات خانوادگی بوده و لازم است شهروندان عزیز همواره آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و با مراجعه به مراكز مشاوره فعال و داراي مجوز، مشكلات خود را بر طرف كنند تا شاهد حوادث اين چنين دلخراشي نباشيم.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد