hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > صحبت‌های جنجالی و توهین مشاور اقتصادی قالیباف به کارمندان و حقوق‌بگیران در صداوسیما/ ویدئو

صحبت‌های جنجالی و توهین مشاور اقتصادی قالیباف به کارمندان و حقوق‌بگیران در صداوسیما/ ویدئو

صحبت‌های مشاور اقتصادی محمدباقر قالیباف در برنامه میزگرد اقتصادی صداوسیما خبرساز شده و واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

به گزارش شبکه شرق، اظهارات «امیر سیاح» مشاور اقتصادی «محمدباقر قالیباف» در میزگرد اقتصادی قالیباف در برنامه زنده تلویزیونی صداوسیما خبرساز شده و واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

«امیر سیاح» مشاور اقتصادی «محمدباقر قالیباف» در اظهاراتی روی آنتن زنده صداوسیما، کارمندان دولت را بی‌شعور خطاب کرد. 

توهین «امیر سیاح» مشاور اقتصادی «محمدباقر قالیباف» روی آنتن زنده صداوسیما، به کارمندان دولتی، حسابی جنجال به‌پا کرده است. 

برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1403، از شبکه‌های مختلف تلویزیون در حالی ادامه پیدا کرده است که اظهارات مشاور اقتصادی «محمدباقر قالیباف»، شب گذشته «جمعه، ۲۵ خرداد ۱۴۰۳»، در نشست اقتصادی این کاندیدای انتخاباتی حسابی در کانون توجه قرار گرفته و واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

«امیر سیاح» کارشناس اقتصادی همراه «محمدباقر قالیباف» و معاون فعلی وزیر اقتصاد در بخشی از سخنان خود در برنامه میزگرد اقتصادی صداوسیما  که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، خطاب به کارمندان و حقوق‌بگیران دولتی گفت: «اگر شعور داشتی و می‌توانستی بیزینس پلن را بفهمی، برای ۲۰ الی ۳۰ میلیون خودت را علاف نمی‌کردی!» 

امیر سیاح مشاور اقتصادی محمدباقر قالیباف

«امیر سیاح» مشاور اقتصادی «محمدباقر قالیباف» در قسمتی از این برنامه گفته بود: «تو اگر شعور داشتی و می‌توانستی بیزینس پلن را بفهمی، برای ۲۰ الی ۳۰ میلیون خودت را علاف نمی‌کردی و می‌رفتی برای خودت بیزینس و کاسبی راه می انداختی.»

او در فیلمی که بعد از این مناظره منتشر کرد، مدعی شد منظور او، کارمندان نبوده است، بلکه مدیران فاسد بوده است.

توضیحات «امیر سیاح» مشاور اقتصادی قالیباف درباره واکنش‌ها به سخنان اخیرش

«امیر سیاح» مشاور اقتصادی «محمدباقر قالیباف» درباره اظهارات جنجالی در میزگرد اقتصادی محمدباقر قالیباف که واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است، توضیحاتی ارائه کرد.

او در قسمتی از برنامه گفته بود: «تو اگر شعور داشتی و می‌تونستی بیزینس پلن را بفهمی، برای ۲۰ الی ۳۰ میلیون خودت را علاف نمی‌کردی و می‌رفتی برای خودت بیزینس و کاسبی راه می انداختی.»

منبع: sharghdaily-934252

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد