hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > فرمانده مرزبانی: درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی در مرز‌های جنوب شرق

فرمانده مرزبانی: درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی در مرز‌های جنوب شرق

«در این درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک تروریستی که با هوشیاری و شجاعت مرزبانان دلاور همراه بود، بر اثر آتش سنگین مرزداران تعدادی از این گروهک تروریستی زخمی و با متواری شدن از ورود آن‌ها به کشور ممانعت شد.»

فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: مرزبانان غیور استان سیستان و بلوچستان در درگیری با گروهک تروریستی در مرزهای جنوب شرق، ضمن ممانعت از ورود آن‌ها به داخل کشور، مقادیر قابل توجهی مواد منفجره و غیره کشف کردند.

به گزارش تسنیم، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در درگیری با گروهک تروریستی، اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های ایام پیش رو در کشور، اعضای گروهک تروریستی به منظور اقدامات خرابکارانه قصد ورود به کشور از طریق مرزهای شهرستان سراوان را داشتند که با هوشیاری و تیزبینی مرزبانان انتظامی در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک تروریستی، افزود: در این درگیری سنگین مسلحانه که با هوشیاری و شجاعت مرزبانان دلاور همراه بود، بر اثر آتش سنگین مرزداران تعدادی از این گروهک تروریستی زخمی و با متواری شدن از ورود آن‌ها به کشور ممانعت شد.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: از این گروهک تروریستی مقادیر قابل توجهی مواد منفجره C۴، یک فیتله باروتی، ۱۳ عدد چاشنی الکترونیکی، یک عدد مدار الکترونیکی، ۱۵ عدد باطری قلمی، تعداد یک دستگاه دوربین سلاح‌ام ۱۶، یک تیغه خشاب و ۲۵۱ عدد تیر جنگی کلاشینکف، ۸ عدد تیر کلت، ۵ عدد نارنجک جنگی ساخت کشور آمریکا، یک عدد نارنجک ۴۰ تیکه و یک دستگاه ارتباطی بیسیم کشف شد.

سردار گودرزی بیان کرد: مرزبانان دلاور انتظامی کشور با هوشیاری و آمادگی عملیاتی و رزمی با ورود گروهک‌های تروریستی به حریم ایران اسلامی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

منبع: fararu-745076

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد