hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی State of Decay 3 در شوکیس ایکس باکس حضور خواهد داشت

بازی State of Decay 3 در شوکیس ایکس باکس حضور خواهد داشت

طبق اطلاعات مختلف احتمالاً امشب تریلر جدیدی از نسخه سوم بازی State of Decay در شوکیس ایکس باکس منتشر خواهد شد.

گزارش‌هایی در مورد تریلر جدید State of Decay 3 به گوش می‌رسد و شنیده‌ها حاکی از آن هستند که این تریلر در جریان شوکیس ایکس باکس به نمایش در خواهد آمد. هنوز مطمئن نیستیم که این نمایش مربوط‌به گیم‌پلی است یا مثل ویدیویی که بیش از سه سال پیش منتشر کردند، یک تریلر سینمایی است؛ اما امیدواریم که مورد اول باشد.

استودیوی Undead Labs وب‌سایت خود را با لوگو (نام تجاری) و اطلاعات جدید به‌روز کرده است تا با جایگاه خود به‌عنوان یکی از استودیوهای فرست پارتی ایکس باکس هماهنگ شود. ایکس باکس پس از موفقیت چشم‌گیر نسخه اول State of Decay، در سال ۲۰۱۸ این استودیو را خریداری کرد.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که اطلاعات بیشتری از جدیدترین نسخه این مجموعه محبوب به‌دست آوریم. به‌لطف جزئیاتی که بعد از به‌روزرسانی وب‌سایت ظاهر شد، می‌دانیم که تریلر جدیدی از State of Decay 3 در شوکیس بازی‌های ایکس باکس به نمایش در خواهد آمد. این مراسم امروز و رأس ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

در بخشی از متن مذکور آمده است: «Undead Labs در شوکیس مورد انتظار ایکس باکس و درکنار تریلری از State of Decay 3، برند جدید خود را معرفی می‌کند. می‌توانید برند جدید ما را در وب‌سایت شرکت مشاهده کنید.» رسانه زومجی به محض انتشار تریلر، اطلاعات بیشتری را با شما عزیزان به اشتراک خواهد گذاشت.

منبع: zoomg-369065

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد