hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > از انصراف یکی از کاندیداها تا هزینه ۵۰۰ میلیونی برای انتخابات

از انصراف یکی از کاندیداها تا هزینه ۵۰۰ میلیونی برای انتخابات

هاشمی رفسنجانی روز هفدهم خرداد در دیدار‌هایی با محور انتخابات داشته‌ و در مورد آخرین اخبار مربوط به فلسطین نوشته‌است. متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌‌خوانید.

در خانه بودم. دربارۀ اهل‌ بیت در قرآن و موفقیت سادات در جهان اسلام، براى مراسم افتتاح کنگره هفته وحدت مطالعه کردم. آقاى [حسن] غفورى‌فرد، [نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری]، تلفنى‌ گفت، هواداران آقاى [احمد] توکلى، شایع کرده‌اند که او انصراف داده است. گفتم، صداوسیما مى‌تواند به صورت‌ کلى تکذیب کند. شب، در اخبار ساعت نُه، تکذیب شد.

دکتر [عبدالله] جاسبى، [نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری] آمد. از جناح راست گله‌مند است که به او کمکى نکرده‌اند و در مواردى تخریب‌ کرده‌اند. شخصاً از [حزب] مؤتلفه و آقایان [علی‌اکبر] ناطق [نوری]، [محمدرضا] باهنر و [محمد] جهرمى اسم برد و گفت، همین باعث شده که حساب خودش را براى همیشه از جناح راست جدا کند و بنا دارد بعد از انتخابات هم از امکانات سراسرى‌ که به وجود آورده، بهره بگیرد و گفت، حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده و مقروض شده؛ معتقد است بعد از آقاى [سیدمحمد] خاتمى، نفر دوم است، ولى افکارسنجى‌ها این را نمى‌گوید.

آمریکا، رئیس سازمان سیا را براى مهار مسائل فلسطین، به منطقه فرستاده است. قبلاً [جرج] بوش، [رئیس‌جمهور آمریکا] اعلام کرده بود که بنا ندارد مثل [بیل] کلینتون، [رئیس‌جمهور سابق آمریکا]، در آن مسئله فعال باشد، ولى گویا ناچار شده‌اند. ممکن است دولت خودگردان [فلسطین] و دولت اسرائیل را وادار به کارى بکنند، ولى معلوم نیست بتوانند انتفاضه را مهار کنند.

سه روز پیش، هنگام چیدن توت در حیاط خانه، پایم را روى لانه مورچه گذاشتم. تعداد زیادى از مورچه‌هاى کوچک، از زانو تا پشت پایم، چندین نقطه را گزیدند و پاهایم دچار خارش ناراحت‌کننده‌ای شده است.

 

منبع: sharghdaily-933312

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد