hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > فرمانده سپاه قزوین: آمریکایی‌ها پیغام مکتوب دادند که زدن اسرائیل حق شماست؛ تلافی کنید

فرمانده سپاه قزوین: آمریکایی‌ها پیغام مکتوب دادند که زدن اسرائیل حق شماست؛ تلافی کنید

«ما باید این عظمت را پاس بداریم. با قدرت و با اشراف بر قوانین بین‌المللی با مذاکره انقلابی و حضور میدانی در سازمان‌ها و کشورها دنیا را اقناع کردند و کسی اعتراضی نکرد؛ آمریکایی‌ها پیغام مکتوب دادند که زدن اسرائیل حق شماست تلافی کنید؛ اما سطح انتقام خود را پایین بیاورید.»

سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در شهر معلم کلایه عنوان کرد: در روزهایی که مقام معظم رهبری تصمیم گرفتند تولیت حرم امام رضا(ع) را انتخاب کنند آیت اله رئیسی با اشتیاق و با همه تعلق خاطر گذشته خودش مراجعه نمود؛ او خود را خادم حقیقی امام رضا(ع) می‌دانست و با حکم ولی خودش و با تمام وجود به این حرم آمد تا خادم زائران امام رضا(ع) باشد.

به گزارش دفاع پرس، سردار رفیعی آتانی افزود: وقتی به میدان آمد؛ تغییرات مدیریتی و سلوک مردمی او زبان زد شد، با همه ظرفیت وجودیش در تولیت حرم امام رضا(ع) مشغول خدمت رسانی به زائران و مردم عزیز شد و کاری کرد که زائران به راحتی بتوانند از خدمات مناسبی برخوردار شوند. او به فرمان ولی امر خدا سه سال در آن مسئولیت ماند و بارها گفت که دوست ندارم از حرم بروم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری جمله حکمت آمیزی را فرمودند که" همان چیزی را که در خادمی امام رضا(ع) به دنبالش هستید در سمت‌های بعدی خداوند برایت مقدر خواهد کرد" و این سخن از حکیم ایستاده در وسط میدان سراسر حکمت است؛ ایشان مسئولیت قوه قضاییه را پذیرفتند و کارهای بزرگ و ماندگاری را در این قوه انجام دادند و در این مسیر آبروی خادمی حرم امام رضا(ع) و آبروی سیاسی‌اش را به میدان آورد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: او مسئولینی را که میزنشین بودند به میدان آورد و اقدامات و مسئولیت‌های شهید آیت الله رئیسی امروز سند افتخاری برای همه مسئولین است؛ او در یک مناظره عقل و عشق؛ عشق خدمت به مردم را انتخاب کرد و عاشقانه به میدان آمد و آخرین نفری بود که برای ثبت نام ریاست جمهوری به میدان آمد و گفت که من رقیب کسی نیستم؛ تنها رقیب فساد و فقر می‌باشم.

وی اضافه کرد: آیت اله رئیسی در دوران ریاست جمهوری چند کار بزرگ را انجام دادند؛ ایشان مدل مردمی انقلاب و مدیر تراز انقلاب اسلامی را با اتکا به خداوند و تحت رهبری حضرت آقا و باور به این مردم احیا کرد. همان که باور به خدا، به مردم و به رهبری را نیز امام بزرگوارمان در مبارزاتش در سرلوحه کارش قرار داده بودند و مقام معظم رهبری هم فرمودند که امام با این سه خصوصیاتش انقلابش را به پیروزی رساند و همین‌ها را نیز آیت الله مطهری در توصیف امام راحل گفته‌اند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی با این ایمان‌ها و باورها پست ریاست جمهوری را بر عهده گرفت؛ او به مردم تکریم و آنها را قبول داشت؛ در مناظرات بر او تاختند که زبان دنیا و زبان دیپلماسی را بلد نیست اما او چیزی نگفت و جمله‌اش این بود که" اگر تهمت زدن به من، مشکلی را حل می‌کند؛ ایرادی ندارد؛ تهمت بزنند تا شاید مشکل مردم حل بشود" وی ایران را عضو شانگهای کرد و در سازمان ملل از آبروی دنیای اسلام دفاع کرد.

این مسئول یادآور شد: امروز بیش از یک چهارم مردم دنیا عزادار او هستند و بیش از ۷۰ کشور در مراسمش هیئت فرستادند و سازمان ملل به احترامش یک دقیقه ایستاد و دبیرکل سازمان ملل نیز گفت که او در دوران پرچالشی ریاست جمهوری را پذیرفت و ایران را نجات داد.

وی اضافه کرد: شهید جمهور مدافع حقوق مردم بود. در حوزه سیاسی هر کشوری برای رسیدن به مقاصد سیاسی اش یا در شورای امنیت قطعنامه می‌نویسد و یا دولت‌ها با هم ائتلاف می‌سازند تا از حیثیت سیاسی خودشان در جهت منافعشان دفاع کنند همانگونه که آمریکا برای حمله به افغانستان و عراق ائتلاف ساخت و در شورای امنیت قطعنامه نوشت؛ اما شهید سید ابراهیم رئیسی در وزارتخانه انقلابی و در عملیات وعده صادق با همراهی شهید امیر عبداللهیان کار بزرگی را در مدت کوتاهی انجام دادند.

سردار رفیعی آتانی بیان داشت: ما باید این عظمت را پاس بداریم. با قدرت و با اشراف بر قوانین بین‌المللی با مذاکره انقلابی و حضور میدانی در سازمان‌ها و کشورها دنیا را اقناع کردند و کسی اعتراضی نکرد؛ آمریکایی‌ها پیغام مکتوب دادند که زدن اسرائیل حق شماست تلافی کنید؛ اما سطح انتقام خود را پایین بیاورید؛ همان آمریکای دارای حق وتو و دارای ائتلاف جهانی تسلیم منطق شهید امیر عبداللهیان شد؛ اسرائیلی‌ها و انگلیسی ها پیام دادند که حاضریم معامله کنیم؛ دشمن را آزموده بودیم و می‌دانستیم که اگر فرصت بدهیم؛ خیانت می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: بعد از این عملیات کسی شکایت و قطعنامه‌ای صادر نکرد و تشکر کردند که در سطح بالاتری آنها را نزده‌ایم و این قدرت را در میدان سیاست شهید آیت الله ابراهیم رئیسی و شهید امیر عبداللهیان به رخ کشیدند و قدرت سیاسی مان در دنیا احیا و به رخ کشیده شد و اقتدار ما را در دنیا همه دیدند و آن چیزی که امروز دنیا را تسلیم شما کرده حضور معنادار مردم در تشییع جنازه شهید آیت الله ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت بود.

منبع: fararu-741346

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد