hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش بهاء بلیت اتوبوس و قطار شهری مشهد از ۱۵ خرداد

افزایش بهاء بلیت اتوبوس و قطار شهری مشهد از ۱۵ خرداد

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از تصویب قیمت‌های جدید خدمات‌دهی اتوبوس و قطار شهری خبر داد و گفت: بنا بوده است این تغییرات از ابتدای سال اعمال شود، اما اجرای آن با توجه به شیوع ویروس کرونا، پیشنهاد شهردار و موافقت شورای اسلامی شهر تا ۱۲ خرداد ماه تعلیق شده بود و اکنون از ۱۵ خرداد لحاظ خواهد شد.


خلیل الله کاظمی اظهار کرد: بر این اساس بهاء خدمات‌دهی در ناوگان اتوبوسرانی بخش خصوصی و سازمانی از ۱۵ خرداد با افزوده شدن ۱۰۰ تومان از ۶۵۰ تومان به ۷۵۰ تومان افزایش پیدا خواهد کرد.
وی افزود: همچنین بهاء خدمات دهی در خطوط قطار شهری نیز از ۱۵ خرداد با افزوده شدن ۲۰۰ تومان از ۸۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان افزایش پیدا می کند.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اینکه تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم تا حداقل افزایش را در بهاء بلیت اتوبوس و قطار شهری داشته باشیم، بیان کرد: با توجه به افزایش تورم و سایر موارد در حال حاضر قیمت تمام شده برای هر سفر در ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری بیش از دو برابر بهاء دریافت شده از شهروندان است که به صورت یارانه از سوی شهرداری پرداخت می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کاظمی خاطرنشان کرد: طبق قانون، یک سوم قیمت تمام شده بهاء خدمات اتوبوس و قطار شهری توسط دولت، یک سوم آن توسط شهروندان و یک سوم دیگر از سوی شهرداری پرداخت می‌شود، اما چند سالی است که دولت سهم خود را پرداخت نمی‌کند و بار آن بر دوش شهرداری است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد