hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سونی برنامه ویژه‌ای برای Summer Game Fest دارد

سونی برنامه ویژه‌ای برای Summer Game Fest دارد

یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که سونی جزئیات بیشتری از بازی‌های فرست-پارتی پلی استیشن را در سامر گیم فست به اشتراک می‌گذارد.

سونی در رویداد State of Play اخیر جزئیات بیشتری از بازی‌های فرست-پارتی پلی استیشن نظیر Astro Bot ،Concord و Until Dawn را به اشتراک گذاشت، اما ظاهرا خبرهای بیشتری در راه است. همان‌طور که Midori، یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد، سونی در آینده نزدیک جزئیات جدیدی از بازی‌های فرست-پارتی خود ارائه می‌کند.

این افشاگر اخیرا در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که طرفدارها باید منتظر جزئیات بیشتری از استودیوهای اختصاصی پلی استیشن در Summer Game Fest باشند؛ رویدادی که رأس ساعت ۰۰:۳۰ شنبه، ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ به‌وقت ایران برگزار می‌شود. جالب اینکه مدتی قبل حضور پلی استیشن در رویداد سامر گیم فست تأیید شده بود.

ظاهرا سونی برای معرفی بازی LEGO Horizon Adventures برنامه دارد که در رویداد State of Play حضور پیدا نکرد و احتمالا در سامر گیم فست به نمایش در می‌آید. سونی اخیرا پس از معرفی Astro Bot تأیید کرد که پیش‌خرید این بازی از تاریخ ۷ ژوئن آغاز می‌شود که مصادف با زمان برگزاری Summer Game Fest است. بنابراین این امکان وجود دارد که در جریان این رویداد تریلر جدیدی از بازی استرو بات پخش شود؛ هرچند این موضوع تأیید نشده است.

تاکنون حضور آثار برجسته زیادی نظیر بازی Monster Hunter Wilds، بازی Metaphor: ReFantazio، بازی Palworld و بازی Dragon Ball: Sparking! ZERO در رویداد سامر گیم فست تأیید شده است. در این رویداد شرکت 2K از بازی بزرگ جدیدی رونمایی می‌کند و احتمالا باید منتظر معرفی بسته الحاقی Alan Wake 2 نیز باشیم.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

منبع: zoomg-368864

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد