hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > منتظر نبردهای بسیار بزرگ در فصل دوم سریال خاندان اژدها باشید

منتظر نبردهای بسیار بزرگ در فصل دوم سریال خاندان اژدها باشید

خاندان اژدها در فصل دوم شامل دو جنگ گسترده می‌شود که از بزرگ‌ترین نبردهای تاریخ دنیای بازی تاج و تخت است.

کمتر از سه هفته تا پخش فصل دوم سریال House of the Dragon فاصله داریم و طبیعی است با بخواهیم با اطلاع بیشتری پا به فصل دوم بگذاریم. در پایان فصل اول بود که تلاش‌ها برای جلوگیری از وقوع جنگ داخلی با کشته شدن فرزند رینیرا رو به سیاهی گرایید و حالا در فصل دوم قرار است با آتش اژدهایان و خون تارگرین‌ها تمام وستروس درگیر جنگی بی‌امان شود و حال وعده داده شده است فصل دوم شامل دو تا از بزرگ‌ترین نبردهایی است که در تاریخ بازی تاج و تخت به نمایش گذاشته شده است.

خاندان اژدها پیش‌درآمد سریال بازی تاج و تخت با جنگ‌های عظیمی مثل نبرد حرامزادگان و نبرد وینترفل در شب طولانی دربرابر شاه شب به‌شمار می‌رود. رایان کندال شورانر سریال خاندان اژدها از جاه‌طلبی نبردهای این سریال سخن گفته و می‌گوید بزرگی دو نبرد فصل دوم به‌حدی بوده که گویی دو فیلم انتقام‌جویان در برنامه فیلم‌برداری سریال گنجانده شده بودند.

کندال در ادامه توضیح می‌دهد: «این نبردها برای خودشان مانند اپیزودهایی جداگانه هستند؛ ما دو تا از بزرگ‌ترین سکانس‌هایی را در فصل دوم داریم که تاکنون ضبط کرده‌ایم. این دو صحنه به مراتب از هر کاری که در فصل اول انجام دادیم پیشی گرفتند به‌طوری‌که همین صحنه‌ها آن‌قدر بزرگ هستند که مثل قسمتی [فرعی] درون اپیزود [اصلی] به‌نظر می‌آیند.»

232_11zon

در طول هشت فصل سریال Game of Thrones تنها سه اژدها (دروگون، ویسریون، ریگال) دیدیم اما در فصل اول خاندان اژدها شاهد ۹ اژدهای مختلف بودیم که یکی از آن‌ها شامل بزرگ‌ترین اژدهای دیده شده در تاریخ این مجموعه می‌شد و در فصل دوم ۵ اژدهای جدید هم وارد کارزار جنگ تارگرین‌ها می‌شوند. همچنین سازنده سریال اضافه می‌کند: «با اینکه رینیرا و آلیسنت، جنگ را در شوراهای جداگانه خودشان رهبری می‌کنند اما این جنگ عمدتا توسط فرزندانشان اداره خواهد شد.»

کندال یادآور شده فرزندان آلیسنت و رینیرا در این درگیری محوریت دارند و تمرکز زیادی روی آن‌ها و داستان‌هایشان گذاشته می‌شود چراکه واقعا [این جنگ] در مورد آن‌ها است. سریال خاندان اژدها که براساس رمان Fire and Blood (آتش و خون) نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته می‌شود، یک پیش‌درآمد برای سریال Game of Thrones به‌حساب می‌آید که وقایع ۱۷۲ سال پیش از تولد دنریس تارگرین را به نمایش در می‌آورد.

سریال House of the Dragon روی شروع و پایان خاندان تارگرین تمرکز دارد و داستان جنگ داخلی تارگرین‌ها را روایت می‌کند که با نام Dance of Dragon (رقص اژدهایان) شناخته می‌شود. مانند فصل اول رایان کندال وظیفه ساخت سریال House of the Dragon را بر عهده دارد که با همکاری جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس روی ساخت این سریال کار می‌کند.

233_11zon

اما دآرسی، مت اسمیت، اولیویا کوک، ایو بست، استیو توسان، فابین فرانکل، ایوان میچل، تام گلین-کارنی، سونویا میزونو، ریس ایفانز، هری کولت، بتانی آنتونیا، فیبی کمپبل، فیا سابان، جفرسون هال، متیو نیدهم، ابوبکر سلیم، فردی فاکس، سایمون راسل بل، کلینتون لیبرتی، گیل رانکین، جیمی کنا، آلفرد بروم، کیران بیو، تام بنت، تام تیلور و وینسنت ریگان از جمله بازیگران فصل دوم سریال House of the Dragon هستند.

پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها از تاریخ ۲۷ خرداد (۱۶ ژوئن) از شبکه HBO آغاز خواهد شد.

منبع: زومجی

منبع: faradeed-190962

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد