hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازیگر سریال شرلوک به دنیل کریگ در فیلم Knives Out 3 پیوست

بازیگر سریال شرلوک به دنیل کریگ در فیلم Knives Out 3 پیوست

نتفلیکس به‌تازگی بازیگر شناخته شده دیگری را برای حضور در فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery با بازی دنیل کریگ استخدام کرده است.

نتفلیکس به‌تازگی از نام و سال پخش فیلم Knives Out 3 رونمایی کرده است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در قسمت جدید فیلم کارآگاهی چاقوکشی مشخص شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که اندرو اسکات به جمع بازیگران فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery اضافه شده است. رایان جانسون، کارگردان هر دو قسمت فیلم Knives Out برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out 3 بازگشته است.

اندرو اسکات نشسته داخل یک ماشین در عکسی سیاه و سفید از سریال ریپلی به کارگردانی استیون زایلیان

همچنین دنیل کریگ، بازیگر نقش برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش بنوا بلنک در فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery باز خواهد گشت و علاوه‌بر اسکات، جاش اوکانر و کیلی اسپینی دو بازیگر دیگری هستند که اخیرا به جمع بازیگران فیلم Knives Out 3 اضافه شده‌اند. اکنون اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Knives Out 3 از پاییز امسال در لندن آغاز خواهد شد.

پیش از این فیلم Knives Out در سال ۲۰۱۹ اکران شد و این فیلم موفق شد ضمن جلب نظر منتقدان بیش از ۳۱۲.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. بااین‌حال نتفلیکس حقوق دو قسمت بعدی فیلم چاقوکشی را با پرداخت ۴۵۰ میلیون دلار خریداری کرد و شاهد پخش فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس بودیم. این فیلم در اکران محدود خود توانست ۱۳ میلیون دلار در گیشه نیز فروش کند.

اندرو اسکات بیشتر برای بازی در نقش جیمز موریارتی در سریال Sherlock شناخته می‌شود و از دیگر نقش‌های او می‌توان به سریال Fleabag، سریال Black Mirror، سریال His Dark Materials، فیلم Locke، فیلم Spectre، فیلم Alice Through the Looking Glass، فیلم 1917 و فیلم All of Us Strangers شناخته می‌شود. او اخیرا در سریال Ripley بازی کرده است و توانست مورد توجه منتقدان و بینندگان نتفلیکس قرار بگیرد.

فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery در سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: zoomg-368787

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد